Tali tuli!

Posted: märts 26, 2008 in Uncategorized

Täna sai üle pika aja jälle Mirith vanaisa kaela sokutatud, et too ta lasteaeda viiks ja sealt ka koju tooks. No ei tõmba sellise tormiga mind õue minema ja jumal tänatud, et nii laisk olen, sest tõenäoliselt oleksin oma vankriga kuskil kinni ning ise istuksin lumevallis ja nutaksin. 
Ma armastan kontoritarbeid! Nii väga, et see pole vist päris normaalne. Mirith naudib seda küll. Kõik mu ülejäägid ja lõigatud ribakesed lähevad ju talle edasi mängimiseks. Ja uskumatul kombel meeldib talle neid ka pärast ära visata. Tegelikult on ta oma äraviskasmishulluses nii kaugele läinud, et ükskord otsustas koristamise asemel pusletükid ära visata (üks kokkukorjamine ju kõik? aga mida mina ka tean), nii et emme pidi neid hiljem sealt välja noppima. Pistsin kotti ja peitsin ära. Järgmine hommik korra küsiti, et kus kadusid, kui vastasin, et ise viskasid ära ju, oligi kõik.
Tubli laps tegelikult, materiaalsed asjad pole tähtsad.

Melian magab täna jälle. Eile oli terve päev üleval, täna magab terve päev. Mis on iseenesest väga sobilik, kuna mul on jube sorteerimis-koristamistuju ja seda ma rõõmsalt rakendangi. Tahaks juba hirmsasti hakata laste suveriideid sorteerima, aga aknast välja vaatamine teeb selle idee nulliks. Mida ma neid seelikukesi sinna kappi ette seisma ikka panen, las istuvad kastiga lae all. Kuigi nii tahaks.

Ma vandusin küll, et Melianile mingit Tudu-kommet sisse ei harjuta, aga Karin, va jumaldatud kurinahk, saatis pisikesele imearmsa riidekomplekti, kuhu kuulus ka Tudu-mänguasi – pehme väike lapike, mille ühes nurgas on ruumiline karumõmmi pea. See on üks armsamaid asju, mida oma elus näinud olen! Ma pean selle vist endale kaissu võtma, et mitte last ära rikkuda.

Lisa kommentaar

