Hasartmängur

Posted: mai 2, 2008 in Uncategorized
Juba mõnda aega oli mu suureks sooviks minna Soome shoppama. Ma olen ju tuntud shopahoolik, eks ole. Ja sel suvel olekski selleks võimalus avanenud, läbi omamoodi kihlveo. Olin nii õnnelik. Tegin hea seltskonnaga reisiplaane ja unistasin. Kahjuks üks ootamatu sündmus nullis selle plaani. Kurb.

Aga väikesed lapsed…need väikesed hinged oskavad vahel nii muuseas teha asju, mis lohutavad. Väikseid ja suuri.

Meil siin Port Arturil oli jälle sünnipäev. Sai teine 11-aastaseks. Ja sel puhul anti iga üle sajakroonisega ostuga kaasa kraapekaart. Kust sai välja kraapida endale auhindu ning mittevõitnud piletid panna loosikasti, osalema auto kasutusõiguse loosimisel. Aga ka Pärnu raadio loosis neid kinkekaarte välja. Ühe ma võitsin ja loomulikult oli see võiduta. Kraapekaarte on ju tuhandeid, kui mitte kümneid tuhandeid ja auhindu väidetavalt vaid paarkümmend. Eile võitis aga ema minu nimel teise. Nii muuseas läksime Port Arturisse sünnipäevasoodustusi ära kasutama ja tuli meelde ka see kraapekaart välja võtta. Lasin selle Mirithil valida. Kraapisin ära ja…Esimene mõte oli tegelikult, et see on praakkaart – tekst oli liiga lühike. Enne oli pikem. Ja järsku hakkasid kõik ümberringi kilkama. Parasjagu oli sinna tulnud ka üks mu vennanaise sugulane oma sõbrannadega, kaarte kraapima ja lisaks personal.
Kaardile oli kirjutatud “Kruiis kahele Soome”.

Oeh. Mirith, mu kallis. Sa oskad. Ise teadmatagi, mida teed. Sa oskad.

Lisa kommentaar

