"Pommimäng"

Posted: mai 17, 2008 in Uncategorized

Aga mina käisin teatris! Üle nelja kuu esimest korda, liiga pikk võõrutus minu, va sõltlase, jaoks. Etenduseks oli “Pommimäng”. Ise ka siiani ei usu, et see mulle meeldis, kuna pole minu tüüpi etendus. Esiteks selline moodne – natuke ropendamist ja natuke abstraktsust. Lisaks ei istu mulle üldse publikuga suhtlemist täis etendused, kus tihti rõhutatakse asjaolu, et nad on ju vaid näitlejad laval.
Aga näe, meeldis. Ja täitsa väga kohe. Lisaks sellele sain Sten Karpovilt õhusuudluse! Vaatasin küll enda ümber ringi, aga ei, täitsa mind valiti publiku seast välja. Jippii.
Noh, ja Märt Avandi. Märt. Avandi. Märt Avandi. Kui etenduses oli koht, kus üks näitleja ähvardas ta kaheksandasse ritta lüüa, tahtsin vägisi karjuda, et löögu pigem kolmandasse! Kus siis mina parajasjagu istusin…Aga viisakus sai õnneks (või kahjuks?) minust siiski võitu.

Aga ei, vägev oli. Ja vanaema sai lastega kah ilusti hakkama, pisem magas sündsalt terve aja maha ja nagu vanaema hiljem telefonis sõbrannale ütles, suuremaga tegelemine on ju puhas rõõm.

Lisa kommentaar

