Blogi

Posted: mai 18, 2008 in Uncategorized
Varsti saab täis kolm kuud mu blogipidamise algusest. Ja võiks öelda, et olen seda päris järjepidevalt teinud. Tunnistan ausalt, et mulle täitsa meeldib see. Eelkõige meeldib muidugi tagasiside – aitäh kõigile, kes mu blogi loevad ja kiidavad ning kaasa mõtlevad! Teie olete mulle põhjuseks, miks ka edaspidi väljendada oma emotsioone ja meie pere tegemisi. Lisaks on tore ise aegajalt vanu postitusi lugeda, kõiki sündmusi ju enam ei mäletagi.
Nagu näete, uuendasin ka oma blogi välimust. Hakkan vaikselt seda lehekülge siin avastama. Ja väikest abi kasutasin ikka kah, aitäh, Pille!
Olen avastanud ka teiste blogimaailma. Lisasin juurde veel linke meie sõpradest, kelle blogid pea iga päev läbi klõpsin. Ja neid on muidugi veel ja veel. Uskumatult armas maailm see veebipäevikute oma tegelikult, kui loed vaid huvipakkuvaid asju.
Lisa kommentaar

