Külalisteparadiis

Posted: juuni 11, 2008 in Uncategorized

Meil on olnud väga nauditav külalisterohke periood. Laupäevaõhtul saabus kauaoodatud sõbranna. Mirith oli paaril viimasel päeval veidi hellalt käitunud, kuid temaga leidis õnneks kohe ühise keele. Eks kaasa aitas ka suur kogus kingitusi. Minni Hiir on uus lemmik, kes käib ka lasteaias. Hommikul šokeeris ta meid teadaandega: “Tädi on meie uus issi.”
Ise oli ta oma ideest äraütlemata suures vaimustuses. Üritasin talle sugudevahelisest erinevusest rääkida ja… Vist ei õnnestunud.
Pühapäeva õhtul tuli ka üks sõber, viieteistkümneks minutiks. See oli nii kella kaheksa paiku. Ta lahkus öösel kell pool3. Meil oli vahva. Õhtune aeg emmele. Mulle meeldivad külalised.
Esmaspäeval tuli tunnikeseks Mirithit vaatama veel üks kauakadunud sõbranna. Mirith ei tundnud teda enam äragi. Ta tõi kaks imekaunist kleiti kaasa, isetehtud. Pildistan neid varsti. Ka tema jäi järgmise päeva pärastlõunani. Naisteparadiis! Taaskord, mulle meeldivad külalised.
Eriti äge oli ka see, et hakkasin ääri-veeri esimesele sõbrannale, kes on kaunis osav käsitööline, kurtma, et Melianil pole suvemütsi. Kahe tunniga oli see probleem lahendatud ja väike lainelise äärega kübar valmis. Äge.

Ma olen selline veider klammerduja. Paljud on lubanud mulle siia suvitama tulla ja ma loodan, et nad seda ka teevad. Mulle tõesti meeldib, kui inimesed siin on. Kogu aeg oleks see muidugi häiriv, aga nii pool aega- miks mitte. Ma ei ole kunagi üksindust armastanud. Ja lastel on ju kah toredam.

Käisime mööda poode. Minu äsjasaadud voodikardinahoidjale beebivoodile oli vaja voodikardinat. Port Arturis kahes poes polnud. Sassus oli üks päris kaunis, linane, aga hind oli neljakohaline. Pesamuna komisjonis polnud. Beebikeskuses polnud, olid vaid võrdlemisi kallid voodikomplektid, mis sisaldasid endas ka kardinat. Jyskis polnud. Seal soovitas aga müüja osta üks tavaline kardin, nemad olid seda kasutanud. Valisime ja valisime, kuni lõpuks leidsime ühe valge pitsilise köögikardina, mis peaks olema ideaalne. Ja selle hinnaks oli vaid 59.- Ostsime ära.
Seejärel suundusime meeltesegaduses vastavatud Maximasse Beebi24 uude poodi, kus oli võrdlemisi suur valik 285.- voodikardinaid. Valisin mustri välja ja mõtlesin, kas raatsin selle osta, kui järsku plahvatas – kas me mitte ei ostnud juba ühte kardinat? No tore küll ja nalja kui palju. Sain Jyskist endale muideks ka kaltsuvaiba voodi ette, imeodavalt, nüüd vaja veel vaid aknakardinakangas osta.

Õhtul käisime ka Maximas. XXX. Esimene hüpermarket Eestis. Päris vägev, tegelikult. Metsikult minu lemmikut – tööstuskaupa ja ninni-nänni. Olime seal ligi kaks tundi. Kuigi, minu meelest tuleks inimestele väike käitumiskoolitus anda, enne kui neid sellisesse poodi lasta. Õudus. Täna just ajalehes kirjutas, et nädalaga peaks olukord rahunema, kui kõik suvepealinlased on uue koha üle vaadanud. Aga minu uueks “kodupoeks” saab see kindlasti, kuna seal mahub vabalt käruga liikuma, erinevalt Maximast, mis asub meist 30 meetri kaugusel.

Lisa kommentaar

