Posted: juuni 15, 2008 in Uncategorized

Miks ma ometi sinna ei läinud? Tagantjärgi ei saa ise kah aru. Palju sõpru läks ja. Öömajagi pakuti. Ma siiralt loodan, et see ei jää ühekordseks ürituseks. Teinekord ma enam seda viga ei tee.

Ma vaatan praegu ETV pealt saadet Eesti Esimesest Punklaulupeost. President sai just sõna. Ta tõesti meeldib mulle. Eestil on seekord presidendipaariga ikka väga vedanud. Isegi Ilvese riided olid no nii täppi – viisakas, aga casual. Ja valged papud!

Oh, ma sain juba telekast vaatamisest täieliku elamuse. Mis küll koha peal siis veel oleks olnud. Mu pea genereerib juba erinevaid ideid, mida lastele selga panna…

PS. Ma igatsen laulmist. Metsikult.

Lisa kommentaar

