Kus on emme?

Posted: juuni 15, 2008 in Uncategorized

Milline suurepärane nädalavahetus. Imelik lausa, et kõik tundub niiii korras.

Reedel pidasime siin ontlike pereemadega väikest pidu. Lapsed magasid rahulikult tagatoas. Jube tore oli ja istumine lõppes alles vastu hommikut. Varsti jälle, eks, naised!
Kas ma olen juba rõhutanud, et mulle meeldivad külalised 😛 Kuigi veiniklaasid on siiani pesemata. Aga see on juba väga väike hind, mis seltskonna eest maksta. Ja samas puhtalt minu laiskuse süü.

Laupäeva hommikul ärkasin kõne peale: “Me hakkame tulema!” Oi kurja! Suurem haldjapiiga läheb ju vanavanematega maale möllama. Saime siis kiiresti riidesse ja söödud, asjadki kokku pakitud. Ja kaduski mu väike tibu. Harjumatult veider ja vaikne oli, ei teadnud kohe, mis endaga peale hakata. Tegin veidi tööd ja magasin end välja. Melian ka aina magas.
Õhtul tuli issi Meliani järgi, väheke sekeldusi sellega oli, aga musid-kallid ja jäingi terveks ööks lastetuks. Ohoo. Siis hakkasid tüüpilised ettevalmistused. Pessu, meikima, riidekapi peale vihastama 😛

Edasikäik sünnipäevale! Armas kohake oli, linnast väljas. Ja oi, mis seltskond. Palju palju vanu tuttavaid, keda pole aastaid näinud. Palju palju veidraid jutte, veidraid mälestusi ja kahtlaseid katseid. Kahju oli vaid sellest, värske sünnipäevaline end juba enne meie tulekut nii olekusse suutis juua, et tal võttis lausa minutikese aega, et mõista, kes me üldse oleme.
Sõltudes autotranspordist, tulin juba südaöö paiku sealt linna. Siis haarasime kaasa Brita (suured tänud toredale Rannapiiga vennale, kes meid sõidutata viitsis) ja tantsima.
Strandi mind sisse ei lastud. Saate te aru? Esimest korda elus. Ma olin 17, kui seal käisin! Aga nüüd sisse ei saanud. Õnneks saime mõlemad piletiraha tagasi. Ja Brita sai särada, ka temalt küsiti dokumenti.
Edasi vaatasime üle uue klubi Double Drink. Mulle täitsa meeldis. Väga uudne kogemus oli seal. Aga sinna läheks täitsa tagasi. Kuid ühel hetkel pandi klubi kinni ja meid visati välja. Suundusime kabanosside poole ja tee peal nägime veel ontlikke pereemasid, kes Tallinnast suvepealinna väisama tulnud. Koos nendega sai aega veedetud Statolis ja lõbu oli laialt. Ja järsku oli hommik!

Kui mõnus oli taaskohtuda Melianiga. Ta oli nii siiralt üllatunud mind nähes. Ta oli end ka väga hästi üleval pidanud, mis mulle väga meeldis. Ja minu suur hirm, et varutud piimast ei piisa, osutus õnneks asjatuks, piima jäi lausa ülegi. Klubis nägin telekast klippi, kus keegi sünnitas, see võttis lausa pea ringi käima – ma jooksen oma lapse juurde! Aga ilmselgelt oleks mind hulluks peetud, kui ma öösel kell kolm seda teinud oleksin.

Mirith rääkis aga telefonis nii eile kui täna, et tema aina kastab ja kastab ja kastab 😀 Ei tea, mis see vanaema küll temaga seal teeb. Ja sööb maasikaid ja kala ja kartulit. Lapse hääl on entusiasmi täis. Ma olen nii metsikult rahul, et meil on vanavanemad, kelle juures nö maal käia. Mis sest, et tegemist vaid suvilaga, kus aasta läbi ei elata, aga see on ikkagi lapsele suurepärane kogemus, kui aegajalt saab paljaste varvastega murul käia, oma käega põõsalt marju võtta ja nina mulla sisse pista. Hindamatu!

Mul õnnestus ka üht inimest selle väljaskäiguga pahandada. Samas ta ei tea asja tagamaid. Jah, minagi ei läheks normaaltingimustes nii väikse lapse kõrvalt nii välja, et keegi teine paneb ta magama ja annab hommikul süüa. Aga ma olen kohustatud lapsi nende isale näitama. Kas ma olen siis parem ema, kui terve selle aja üksi kodus istun? Ma ei arva nii. Või kui keegi arvab, siis jah, ma olen selles süüdi. Ma ei suuda ega taha üksi olla.

Kahjuks läks mu plaan küll veidi vett vedama, kuna issiga kellaajad ei klappinud, lisaks jäi ta hiljaks ning see reaalselt sai ta lapsega tunduvalt vähem aega koos veeta, kui see mulle oleks meeldinud. Aga asi seegi, et nad üldse kohtusid, üle väga pika aja. Ja tibi ei olnud isegi võõrastanud üldse.

Lisa kommentaar

