Väike tüdruk saab suureks

Posted: juuni 21, 2008 in Uncategorized

Juba üle nädalakese on meie oskuste ampluaasse kuulunud enese kõhult seljale veeretamine (jah, meie, ka emme saab sellega hakkama). Täna keerati siis esimest korda end ka seljalt kõhule. Kõige armsam oli tema enda siiras imestus selle üle. Uuris ja puuris ja küll siis alles itsitas 🙂 Ta on nüüd võrdlemisi tihedasti naerma hakanud. Niiii armas. Ja asus kohe hoolega uut oskust katsetama. Viimase viieteistkümne minutiga on ta seda juba mitu korda teinud.

Oeh. Hakkabki suureks saama jah.

Kohutav ringikeerutaja on ta kah. Meil on võrevoodist kaks pulka puudu, küll õnneks minu voodi poole, kuid ohuks on see siiski. Ja täna, kolmandat korda, kukkus ta sealt vahelt välja. Ja eelmiste kordade kulminatsiooniks tuli ta täna pea ees.
Minu kannatuste karikas sai täis. Ma olen mitu korda maininud, et neid pulki on vaja. Ma olen mitu korda kuulnud lubadust. Kuid nüüd ma ei jää enam ootama, millal lapse nutt on põhjustatud vigastusest, mitte ehmumisest.
Niisiis, kas kellelgi on võrevoodit üle?

Ja kui te küsite, miks ma pulki ei otsi – otsiks, aga see on selline kahtlane voodi, millel otsad kinni ja pulgad puudu sellisest küljest, millel saab ülemise ääre ära võtta. Noh, kes teab, see teab, aga neid voodeid palju ei liigu. Kui kellelgi aga juhtub see olema ja nt. suur laps, kellel nagunii sealt pulgad ära, siis rahuldun suurepäraselt ka kahe pulgaga.

EDIT: Voodi vist leitud! Ja veel valge! Jehhuidiii!

Lisa kommentaar

