Selveritädi

Posted: juuni 24, 2008 in Uncategorized



Meiega juhtus üks kentsakas lugu. Ma ei oska siiani seisukohta võtta.

Meie kodupoes T-Marketis töötas üks kena müüja. Selline 40ndates aastates, ma pakun, veidike ümaram, väga kena ja hoolitsetud venelanna. Ühel hetkel kolis ta teisele poole, Selverisse, ümber. Kuna ma teda nägupidi teadsin, hakkasin automaatselt ka Selveris tema kassasse minema.

Ühel päeval ütles ta meile tänaval tere. Ma olin sellest nii üllatunud, et võttis aega, enne kui tere vastu ütlesin. Mina ju muidugi teadsin, kes ta on, aga tal käib päevas sadu nägusid kassast läbi ju.
Kuid selle järgi ta vist arvas, et ma ei tea, kes ta on ja tõmbas oma sõbralikkuse viisakuse tasandile. Ma siis olin ise hästi sõbralik vastu, et ta ikka aru saaks, et tean küll, kes ta on. Sellest ajast saati tervitame ka tänaval.

Laupäeval sõitsime bussiga linna, ka tema oli oma mehega bussi peal. Kui maha ukerdasin, tuli ta minu käest küsima: “Kadri, miks Sa kogu aeg üksi oled? Kus Su mees on?” Olin sellest väga šokeeritud ja ei oskanud midagi öelda. Vastasin midagi umbmäärast: “Kaugel, kaugel,” ise pigem kärule keskendudes. Sain siis bussist maha ja ta küsis: “Ahaa, töötab kuskil?”. Ma vastasin, et ei, ma olen üksikema. Ta vaatas mind hetke ja kutsus siis külla. Andis oma telefoninumbri ja aadressi.

Hiljem nägin teda lillepoes, me läksime lõpetamistele ning ta tuli võttis ka minu numbri ja leppis kokku, et kolmapäeval lähen külla, kui saan. Ma olin ikka veel väga kohkunud.

Nägin teda ka poes ja siis ta küsis, et kas ma enne töötasin ja kas ma praegu töötan ja kutsus tööle. Rääkisin talle ikka, et ei, ma olen lapsega kodus. Eks nende ajal ju mindi nii väikeste kõrvalt tööle.

Ma ei oska mingit seisukohta võtta. Ta tundub väga meeldiv naisterahvas ja võiks ju külla minna. Samas kolmapäeval ma kohe kindlasti ei saa, kuna mu vend on Eestis ja tuleb perega külla. Ja selline käitumine võõra inimese poolt on mulle…kuidagi veider tundub. Kuigi, venelannad on ju külalislahkuse poolest tuntud.

Lisa kommentaar

