"Ma olen iseenda naine"

Posted: juuni 27, 2008 in Uncategorized

Järjekordne teatriskäik. Asjale lisas vürtsi see, et suurem plika oli vana naabriplika juures mängimas ning pisem ema sõbranna ja vanaisa hoida. Aga hakkama said!

Alguses tundus, et see etendus mulle ei meeldi. Raivo E. Tamm ei tundunud oma tavapärase malli vääriliselt esinevat ning tekst ja teema ei olnud mulle meelepärased.
Märkamatult avastasin kesk etendust, et ma naudin seda. Ühest hetkest alates oli Tamm suurepärane, ja olgem ausad, vähe on tänapäeval näitlejaid, kes oleksid selle osaga nii suurepäraselt hakkama saanud. Tegemist oli monoetendusega, kus oli vähemalt 40 erinevat rolli. Ja mingi vahe oli neid vaja vahetada vaid sekundliste vahedega – see oli jumalik, kui hästi ta selle välja mängis! Ja no Raivo E. Tamme miimika on ju kuulus. Ainuüksi tema näoilmed ja rolliga sobiv kekutav käitumine pälvisid naeruturtsakaid.
Kuna tegemist oli esietendusega, oli saalis ka vähe kabedam seltskond, plaksutati võimsalt ja kutsuti teda mitu korda tagasi nagu kohane, millest aga tüüpiline eestlane pigem viilida armastab.

Keda huvitab, siis : http://www.endla.ee/4786

Lisa kommentaar

