Blogimine

Posted: juuli 5, 2008 in Uncategorized

Minu bookmarkides on juba 52 blogi. Õudus. Säh Sulle, mis blogivihkajast saada võib. Kirjutan ise ja loen teiste omasid. Ja kommenteerin. Ja loen mitte ainult tuttavatest ja titemammadest, vaid ka ühtteist muud. Võõraste blogisid.
Uus “trend” on oma netipäevikud kinniseks muuta. Olen sellele juba tükk aega mõelnud. Ma tahaks seda teha ennekõike seepärast, et teada saada oma lugejaskonda. Samas ei tule kinnisele blogile neid eriti juurde. Aga uudishimu teada saada, kes me elu-olu siin uurivad, on suur. Hakake endast märku andma 😛

Samas ei ole mul midagi varjata. Et ma seda seepärast tegema peaks. Ma olen alati endale aru andnud, et kirjutan internetti vaid asju, mille pärast mul hiljem häbeneda ei tule, ka siis mitte, kui mu laps saab presidendiks. Samas olen ma võrdlemisi avameelne, nii et neid asju on vähe. Ma olen noor ja mul pole veel jõudnud tekkida erilisi luukeresid kapis, mida meeleheitlikult varjata. Küll jõuab.

Kuid kui mu blogi oleks kinnine, siis ma võibolla väljendaks end aegaajalt selgemalt. Ja jõulisemalt. Praegu on nii mõnigi jutt nii abstraktne, et aru saavad vaid need, kes teavad. Aga vahel tahaks kõva hääle ja nimedega karjuda ja sõimata. Üsna vahel.
Ja vahel tahaks kaevata. Veidi hädaldada, et keegi lohutaks. Kuigi ka seda viimasel ajal üsna vähe.

Ja eile sain ühe põneva (pool-)tööpakkumise, milles on oma osa ka blogil. Nii et, kasulik! Aga sellest ma enne ei räägi, kui midagi kindlamat on tekkinud.

Lisa kommentaar

