Ja saabub hommik…

Posted: juuli 9, 2008 in Uncategorized

Näete, mis kell on? Näete, jah? Kell on 5:33 ja mina hakkan end magama sättima.
Hullumeelsus.
Aga samas hirmus tore oli. Hoolimata sellest, et ma viimased paar tundi juba uneledes ringi käisin, sundides end üleval olema, sest üks tüüp läks siit otse tööle. Seitsme minuti pärast algab tal töö. Teised meist saavad vähemalt magama minna.

Aga tegelikult ma nii naudin seda elu, sellistel hetkedel. Ma tunnen, et ma elan, ja ma ei ole seda aastaid tundnud.

Edit: Meil oli mäng. Segaduste vältimiseks.

Lisa kommentaar

