Pesumasinaparandaja

Posted: juuli 19, 2008 in Uncategorized

Mu pesumasin otsustas töötamise lõpetada. Jälle. Poole tsentrifuugimise pealt. Aga ta oli ka paigast ära hüpanud ja ma tahtsin loota, et asi selles. Helistasin kõik sobivad tuttavad läbi, kes aidata saaks, aga neist polnud keegi Pärnus. Viimases hädas helistasin laste isale, aga ka see oleks alles homme tulla saanud.

Käisime täna Merle ja tema pojakesega mänguväljakul mängimas. Koju tulles nägime oma pesumasinaparandajat. Tema tütreke käib teises sõimes meie lasteaias ja oleme ikka kohtunud. Juhtusime juttu ajama ja voila! Mu pesumasin käib praegu. Ja lisaks ma tean ka, kuidas seda teinekord “parandada”.

Super. Me eilsel naistekal just rääkisime sellest teemast, tuttavate proffessiooni “ära kasutamisest” ja muust sarnasest. Mulle meeldib selle kohta see anekdoot:

Naine näeb tänaval oma arsti vastu tulemas ja otsustab seda ära kasutada: “Oi, tere, doktorihärra, nii tore teid näha. Teate, mul valutab siit ja siit, mida ma küll tegema peaks?”
“Kohe vaatame, proua, võtke palun riidest lahti.”

Aga täna õhtul Dagöle. Lastega. Nii et homme on, millest rääkida.

Lisa kommentaar

