Paljad mehed

Posted: august 1, 2008 in Uncategorized

…ehk siis lugu sellest, kuidas mu kolmeaastane tütar mulle mehi maha partseldab.

Tuleme meie pahaaimamatult Rimi kauplusest kodu poole, kui veidi enne meie maja kaks (pool)alasti noormeest teele hüppavad. Mõlemad päris kenakesed, kuid jalas eriti lühikesed püksid ning mitte midagi muud. Üks andis ka väheke grillkana mõõdu välja, see ERITI lühikeste pükstega.
Jooksevad nad läbi bussipeatuses seisva rahva, kes neile pikalt järgi vaatab…Ja otse meie maja kõrvale kiigule lõuga tõmbama.


Mirith, kui teada tuntud paljaste meeste lemb
(“Onu Ivar on paaaljas” oli meie majaks teema veel tükk aega peale üht sünnipäeva, kus mehed saunas käisid ja tegelikult rätikutega aias istusid), hakkas kohe kilkama. Et kas mina ikka näen ja läheme järgi. Tõdesin talle, et ma siiski pole huvitatud ning tema mingu, kui soovib, mind ootab kodu. Aga ei, tema tahtvat, et mina nendega räägin! Kui me neist möödusime, kilkas ta paar korda päris valju häälega ühtteist paljaste meeste kohta, nii et mõned lõugatõmbavad pead pöördusid. Kuid minu oma mitte.

Nii me siis jõudsime oma trepikoja ette, kus mu tütar kurvalt tõdes, et mulle vist ei meeldi paljad mehed…

Lisa kommentaar

