Vastukaja

Posted: august 24, 2008 in Uncategorized

Kallis kommentaator,
*Aitäh Sulle vastukaja eest. Mulle meeldivad sellised õelad postitused, sest need panevad mind tundma, kui ükskõik mul on halbade kavatsustega inimeste jutust. Sellest hoolimata on mul tugev õigluse tahe, mis tõttu ma Sulle paari asja öelda tahaks.
* Kahjuks näitab selline postitus ennekõike Su enda rumalust, kuna enne vastukaja andmist tuleks asi ikka korralikult läbi lugeda. Sinu öeldus olevad mitu faktiviga juba iseenesest muudavad selle mittetõsiseltvõetavaks. Tegemist ei olnud kirikliku laulatusega. Ning tegemist oli umbes 10 minutit kestnud tseremooniaga, mitte peoga, kus lapsed käisid. Ja peole ma lapsi kaasa ei võtnud, hankisin oma kohutavale titekarjale rõõmuga hoidja ja seda mitte ainult selle pärast, et endal oleks kergem ja teisi külalisi ei häiriks, vaid ka lastel endil oleks sellises kohas lihtsalt igav hakanud. Lisaks ei ole Sul endal vist lastega mingit kokkupuudet (ma loodan!), sest sellises vanuses beebi vaikne jutustamine ei kostu enamasti paarist lähedalistuvast kõrvast kaugemale. Ja lutt, nagu ma ütlesin, kukkus vaid korra.
Ma loodan, et Sinu töö ei ole faktidega seotud, muidu võid sellest ilma jääd, pead õppima korralikumalt lugema.
* Minu ja paljude teiste jaoks peegeldub Sinu teksti taga isiklik viha. Aga seda, tead, on tunduvalt kergem otse lahendada. Ma võin ka vajadusel mõrd olla, muidugi, aga üldiselt on minuga see hea asi, et olen kainelt mõtlev täiskasvanud inimene, kes usub, et kõik asjad saab omavahel sõnadega selgeks teha. Ja mulle väga meeldib arutada ka negatiivsetel ja pingelistel teemadel, mulle meeldib asju korda ajada. Ma saan sellest täiesti aru, et igaühele ei peagi meeldima ja asjaolud, nagu oma mehest kellegi teise pärast ilma jäämine (isegi, kui tegemist on tema eksnaisega) või kasvõi, kui keegi Su vanaema kassi alla ajab, tekitavad suurt viha selle inimese vastu, kuid isiklikult olen ikka seda meelt, et enne inimest tundmata ei tohiks järeldusi teha. Nii et olen Sinu süüdistustele ja muule alati avatud ja valmis asju selgeks rääkima, kui see on Sinu soov.
* Internet ei ole anonüümne.
* See võpatama paneku koht oli puhtalt ilukirjanduslik, tegelikkuses ma ei märganud, et keegi oleks võpatanud.
* Ma, muide, olin küll pulma kutsutud koos abikaasa või mõne muu kaaslasega. Aga tõsi, kuna me oleme hetkel lahus, eelistasin sinna üksi minna. Ma olen küll väga empaatiline inimene, aga vot selline asi, et kellelegi halba soovida, kuna endal läheb halvasti, ei mahu isegi mitte minu pähe. Sa oled vist kõrgem klass selle koha pealt. Minus tekitas see pulm väga ilusaid ja igatsevaid emotsioone, ja mul on tohutult hea ja lootusrikas tunne. Selle koha pealt olen vist romantik, tahan alati mõelda, et ehk teistel ei lähe nii nagu mul, ehk kõik inimesed ei ole halvad.
Aga, nagu öeldud, igaühele oma.
* Kuna pruut on mu blogi tihe lugeja, siis vast kuuleme varsti, mis asjaosaline ise sest arvas.

Ja aitäh teile, kallid sõbrad ja tuttavad, kes mu blogi loevad ja kohe kaitsepositsioonile asusid. Väga mõnus ja turvaline oli seda lugeda.

Lisa kommentaar

