Üht, teist ja segamini

Posted: september 7, 2008 in Uncategorized

Huh. Mul on pulmapostitus ikka tegemata. Pilte mul nüüd juba on. Ja pruutpaarilt luba saadud nende eksponeerimiseks.

Nädal oli hirmus kiire. Sinna ja tänna tormamine, kiirustamine. Nädalavahetus jätkus vähe mõnusamas tempos. Eile päeval käisime pildistamas ja ülejäänud aja vedelesin koos lastega issi juures. Tuhat õpetussõna peale loetud, kebisin koju. Üksi. Ihuüksi. Oma koju. Öösel. Tegin paar tundi tööd ja vajusin enda kohta erakordselt vara, juba enne 2te. Aga see-eest hommikul ärgata kell pool12 telefonikõne peale? Oo, luksus!
Helistasin kohe Härrale ja sain teada, et vastupidiselt ootustele (tegelikult, jälle ju) on Melian kukununnu, ärkas issiga vaid kaks korda – mulle on siin mitu viimast ööd trianglit tehtud, nii iga tunni aja tagant. Aga seeeest avastas Mirith hommikul, et võiks ikka üks emme olla. Kui ma temaga telefonis rääkisin, oli ta muidugi rahunenud ja arvas, et tal on kohe ikka täitsa ükskõik, kas ma lähen sinna või ei. Nojah.

Korraks lähen ja siis edasi intervjuud tegema, millega olen juba nii kaua venitanud, et kole kohe. Eks siis vaatab, mis seisud õhtul on. Kuidagi hirmus veider tunne on endal sees. Tavaliselt on lapsed asja pärast seal, mul on palju tegevust, ma ei jõua mõelda. Aga praegu… Ma vist pean selle tundega harjuma hakkama.
Aga praegu on mul suurepärane võimalus ihuüksi (ma ei saa sellest üle) laste riideid sorteerida. Mm.

Lõpetuseks mõned eilsed pildid.

Lisa kommentaar

