Lapsed, ärge seda kodus järgi proovige

Posted: september 9, 2008 in Uncategorized

Täna jalutasid mööda suurt tänavat käest kinni kaks poissi. Üks neist oli vast nelja-viiene, teine maksimaalselt kahene. Suuremal oli seljas kõigest T-särk (väljas oli umbes 15 kraadi ja ladinal sadas vihma). Jalutasid mööda teed, vahepeal istusid trepimademele, siis jalutasid edasi.
Mina seisin teisel pool teed ja vaatasin.
Vihkasin seda, et nende laste vanemad ei tea, et lapsed nii väljas on. Või vihkasin veel rohkem mõtet, et neid ei huvita. Kuigi lapsed olid väga korralikult riides.
Ja kõige rohkem vihkasin end, et ma ei julge midagi ette võtta.

Täiusliku päeva lõpuks lõikasin oma lapsele noaga sisse. Ma arvan, et ma olen ainus ema maailmas, kes sellise asjaga hakkama on saanud.

Lisa kommentaar

