Nutujoru

Posted: september 16, 2008 in Uncategorized

Eile käisime arstil. Ja mu suurim hirm ja alateadlik arvamus osutus tõeks. Laps on juurde võtnud hädised 300g. Tõsi, püreetamise tõttu on tal ka kõht lahti ja eks ta ole füüsiliselt tükk maad aktiivsemaks muutunud, kuid siiski on see jaburalt vähe.
Arst ütles ka minu kohta kohe, et olen näost nii ära, kas mul ikka piima jätkub? Enda meelest küll pole, aga noh. Rääkisin siis, et mul tunne, et hakkab lapsele seda söögindust väheks jääma ja annan õhtuti lisa. Tema aga arvas, et peaksin nüüd proovima iga kord lisa anda.
Ja hoolimata sellest, et laps kordagi (peale viimase söögikorra) pole mul rinna otsus nutnud, pole paha tujugi olnud, ja alati lõpetab ise söömise, pistab ta tõesti ligi 100 ml kinni peale iga toidukorda, olgu seal ees siis ka puder/püree või ei. Vahel isegi rohkem. Uskumatu.
Kui kaua ma oma last näljas olen hoidnud?
Kõik see teeb mind kurvaks. Ma tean, et ma ei tohiks end läbikukkununa tunda ja kui tuleb imetamine lõpetada, siis tuleb. Aga ma tunnen. Ja ma ei taha. Ma soovisin seekord ju veelgi kauem rinnaga toita kui esimest tütart, nii poolteist aastat. Nüüd on näha, et ei venita aastatki välja. Ja see ajab mind lihtsalt nutma.
Ma saan mõistusega aru, et olen kõike teinud ja proovinud. Joonud erinevaid taimeteesid, joon alati piimaga teed, joon palju, söön korrapäraselt. Vaid korralikust unest on puudu, tõsi, aga mis teha. Aga nukrus. Nukrus ja süümepiinad.

Lisaks arvas ka perearst sarnaselt kardioloogile, et peaksin siiski imetamise lõpetama ja tablette võtma hakkama. Ma olin pettunud, sest perearst on alati minu poolt olnud ja ei ole selline, kes esimese asjana rohupurgi ulatab.
Kas olen tõesti mina loll? Jah, ma saan aru, et mul oli tervisega probleeme, aga me ju jõudsime üsna kergelt asja tuumani, et kust see pärit oli. See periood on üle ja ka tervis on peaaegu korras. Ma ei tunne end enam halvasti, minestanud pole tükk aega, mul ei ole neid rohte vaja!
Ja ma ei ole valmis imetamist lõpetama, ei ole. Vähemalt sellest sai perearst aru, erinevalt teisest, kes muudkui korrutas, et laps on ju kohe kuuekuune, milles probleem.

Lisa kommentaar

