Nabarõngaga beibe

Posted: september 18, 2008 in Uncategorized

Käisime pisikeses poes neete ostmas. Kuna need on ju tänapäeval igasugused ilusad, värvilised ja rippuvad, oli plika nina letis kinni nagu notsu künas. Küll on tal seda vaja ja teist vaja ja kolmandat vaja. Ja ikka roosat. Jaurasime seal veidi ja tema lõplik otsus oli see, et kui ta kunagi suureks kasvab, siis tahab endale roosat nabaneeti ja roosat keeleneeti.
Elame, näeme, eks ole.
Juuksuritädi naeris, et lõpuks ometi hakkab emme halba eeskuju andma.

***

“Emme. Meil on nii armas tita.”
“Jah, kallis, muidugi on.”
“Emme. Onju ta on minu tita.”
“Noh, tegelikult on ta minu tita ja Sinu õde, aga…peaaegu.”
“Jah, lasteaiast Erkol on tita ja minul kah.”
“Jah, on.”
“Emme?”
“Jah?”
“Emme…(itsitab)…emme, Sa oled beibe!”
“?”
“Miks ma beibe olen?”
“Noh, oled ju, emme.”
“Mida beibe üldse tähendab, kas Sa seda tead?”
“Jaaah.”
“Mida siis?
“Noh, beibe on see, ee, nagu see naine, kellel on tita!”
“Oo, ei, Iti, beibed on hoopis need, kellel on pikad kunstküüned ja kannavad roosat, tibitsevad ja…tähendab, tegelikult ma ei saa Sulle seda seletada veel.”

(Paar päeva hiljem)

“Emme?”
“Jah, mis on?”
“Emme, kas tädi Evelyn on beibe?”
“Hehee, miks Sa seda arvad? Ei ole.”
“Noh, aga tal on ju nabaneet.”
“Kas beibedel on siis nabaneedid?”
“Jah, on, Evelynil on ju!”
“Aga Evvu ei ole ju beibe.”
“On ikka…Ja kui mina suureks saan, siis tahan kah nabaneeti, nagu tädi Evelynil.”
“No seda asja me veel vaatame.”
“Jah, muidu ma ei saa ju korralik beibe olla.”
“???”

Kommentaarid
  1. quigonjedi ütles:

    Päris nunnu postitus ja seletuses on päris palju tõtt. Lapsed on ikka nunnud, küsivad nii ausalt ja otsekoheselt.

Lisa kommentaar

