Kibe! Kibe! Kibe!

Posted: september 23, 2008 in Uncategorized

…ehk siis lubatud lugu pulmapeost.
Ehk eelmisest osast (nagu seebikat kirjutaks!) mäletate, läksin lapsi vanaemale viima. Too tuli maalt linna, jagasin õpetussõnad kätte ja läksin peokohta.
Hoolimata mitmetunnisest v
ahest jõudsin sinna enne pulmarongi. Veetsin seal veidi aega, õnneks või kahjuks lisandus minuga üks ootaja ning üsna pea tulid ka pulmalised.
Pean tunnistama, et kui alguses mulle pulmakoha nimi avalikustati, olin pigem skeptiline
. Pulmad? Pitsarestoranis?

Tegelikult oli aga väga õdus väike kohake, ilusti kaunistatud ning pruutpaarile ja külalistele täpselt sobiv. Väga mõnus. Toidudki olid pitsast väga kaugel, maitsvad ja korralikud, kõike oli piisavalt, ka alkoholi. Üle aastate sai võetud ka mu esimene pits viina, kuid pruutpaarile tuli ju tervist juua.

Pulmaisa tegi seal ühtteist, mängisime paar klassikalist mängu, ta kiusas veidi ämmamammasid ning jagas tiitleid. Mina, muide, sain tohtri rolli, mida ma õnneks realiseerima ei pidanud. Aga armas puutükil märk oli mul terve aeg kaelas ja sellest on nüüdseks saanud üks Meliani lemmikmänguasju. Aga tegelikult oleks mina eeldanud pulmaisalt vähe rohkem tegutsemist. Võibolla on asi minus, võibolla sedasorti külalised ei olekski väga soovinud kaasa teha, aga ma olen harjunud agaramate tegijatega vist.

Üldiselt olid väga armsad pulmad. Aitäh, et kõigest hoolimata mu kutsusite. Ma veetsin hästi aega. Ja oh, pruut oli nii imekaunis, ma ei väsi seda korrutamast.
Palju-palju õnne esimese kuu täitumise puhul!

Nagu ühel pildil on näha, et sundisin oma kohutavad lärmavad lapsed pruutpaarilegi näppu. Aga sobisid hästi, või mis. Kui pulmapeol end tutvustama pidi, tutvustasin end kui pruudi sõbrannat ja tulevast lapsehoidjat. Nii et noored, kõigepealt harjutage hoolega ja peale kooli lõppu tegudele! Selleks ajaks on minu pudinad päris suured ja üldse ei ütleks ära võimalusest ühte beebit nunnutada. Või ehk isegi kaht?

Lisa kommentaar

