Kui pea valutab, hammusta keelde…

Posted: september 24, 2008 in Uncategorized

Minu puhul see töötab. Ainult et emotsionaalse valu puhul. Kui midagi hakkab halvasti minema, jään ma haigeks. Ja väga haigeks. Kui mingi tähtis sündmus on tulemas, jään kindlasti haigeks. Kui väga ootan kuhugi minekut, keerab mul raudselt seal terve see aeg kõhus.
Mõtlen ise, et ju ma olen vaimselt nii nõrk inimene, et kehal on füüsiliselt asjaga lihtsam toime tulla.
Mu elu kõige hullemast perioodist on üle nädala mu mälust täiesti kadunud. Ma mäletan episooditi asju, aga tervet pilti mitte. Ja see on vast üks hirmutavamaid asju üldse.

Tunnen taas, et maailm hakkab kokku langema. Mingil imelikul kombel on keeratud kõik asjad nii, et mina olen süüdi. “Ta ju vabandas, miks Sa teda tagasi ei võta?”
Tere hommikust. Kuulge, kas mitte mina ei peaks see noor ja loll olema siinkohal? Aga võibolla olengi. Ma tean, et maailma asjad käivadki nii. Ma tean, et perfektsust pole olemas. Aga mille muu jaoks on noorus kui just selle otsimiseks? Andke mulle vähemalt võimalus.

Kümne, võibolla isegi viie aasta pärast mõtleksin teisiti, kindlasti. Aga praegu, kõige kiuste, olen oma eluga rahul. Ja ma ei kavatse ehku peale seda muutma hakata.

Kuid üks asi on tõesti, milles ma end rohkem kui süüdi tunnen. Reetsin oma sõbrannat. Ja karmilt. Ma teadsin, et ta peab sellest ühel hetkel teada saama, et asjad tuleb läbi rääkida ja. Ma üritasin, nii mitu korda üritasin Sinuga sellest juttu teha, kullake. Kui mõtled tagasi, saad isegi aru. Aga ma ei julgenud. Jah, ma tunnistan end süüdi, mul ei olegi midagi muud teha. Aga ma loodan, et leiad endas jõudu andestada ja soovi minuga sellest rääkida. Ma hoolin Sinust väga palju, rohkem kui peaksin, meie suhtlemistihedust arvestades. Aga ma saan aru, kui Sa minust enam midagi kuulda ei taha. Sul on see õigus. Kuid minul on õigus paluda andestust. Ja paluda ärakuulamist.

Kõik kokku viis mind augustaja juurde. Sest füüsilist valu on lihtsam taluda. Lisaks olin sellest needist ammu unistanud. Minu Tragus, mu kullake. Valus oli küll. Sõbranna, kes auku tegi, ütles, et see on ka üks valusamaid üldse. Ja ma elasin selle üle. Uskumatu. Aga ma olen temaga nii rahul. Ma usun, et te ei saa sellest aru, ei peagi saama. Aga see on nagu…nagu uue ehte või riidehilbu ostmine. Kohati mõttetu, aga teeb tuju heaks. Sest oled teinud midagi endale, ainult endale.
Nüüd tuleb veel mitu unistust täita, kuid nendega läheb aega.

Lisa kommentaar

