Puhume küünlaid, Hannes!

Posted: september 28, 2008 in Uncategorized

Reedel läksime kõige kiuste Hannese esimese eluaasta täitumist tähistama. Konsulteerisin arstiga, kes ütles, et Melianile, kes mingi ime läbi paar päeva varem endale taas nohu külge hankis, teeb see pigem head ning et paks tatt ei nakka. Loomulikult andsime oma olukorrast enne ka korraldajapoolele teada ja saime loa osa võtta.

Laste kordamööda haigestumise pärast ei jõudnud ma õiget kingitust osta. Kuna aga soovitud kingitus oli Selverist (mis teises linna otsas, meie omades õiget asja polnud), sain minna kergema vastupanu teed ja kinkida Selveri kinkekaardi. Ehk emme-issi seda söögile ei raiska 😛

Kui sinna saabusime, võttis tuttaval seltskonnal muidugi veidi aega, et aru saada, kes ma olen. Jeei, ma saan rikkaks, mind ei tuntud ära!
Kuna mu oma lapsed minu olemasolust eriti huvitatud polnud, nagu tavaliselt, Mirith ründas mängumaailma ja eriti printsessinurka ning pisipudin tegutses niisama, haarasin väsinud emmelt unest üles aetud ja seetõttu veidi pahura sünnipäevapoisi ning te
gutsesin hoopis temaga. Nii sai emme veidi ringi käia ja pildistada. Hoolimata mu uuest hirmuäratavast välimusest leppis Hannes minuga kähku, kuigi me polnud ammu kohtunud. Ja leppis lausa nii hästi, et peale umbes kolmeveerandit tundi võisin ta rahulikult omaette tegutsema jätta. Või olin hoopis nii hirmuäratav, et laps oli nõus kasvõi iseseisvalt pallimeres mängima, et minust lahti saada? Mõtlemisainet pakkuv, või mis.


Paslik on siin
kohal ära mainida ka emme tehtud vägagi suupärane sünnipäevatort.

Ansa, sünnipäevalapse ema, tegi meist kolmest minu nõudmisel ka paar pilti. Loodetavasti jõuavad need varsti ka minu käeulatusse. Siis näete minu patse. Meist kolmest on ju nii vähe pilte koos, ma ekspluateerin alati võimaluse korral teisi pildistamisaparaadiga inimesi. Lisaks nägid mu piigad jumalikult armsad välja! Riietasin nad ühtemoodi sukapükstesse ja sarnastesse pihikkleitidesse. Mu haldjad!

Lisa kommentaar

