"Armastus on kõigest osa seksuaalsetest omandivaidlustest."

Posted: oktoober 4, 2008 in Uncategorized


Ehk siis Endla teatri uus ja lihtsalt jumaldamist väärt etendus “Testosteroon”, mis täna õhtul esilinastub. Mul ei ole lihtsalt sõnu, millega seda kirjeldada. Ma soovitan seda kõigile. Ka mitteteatri- inimestele. Ja eriti meestele.
Ülevaatlikult on tegemist stseeniga, kus seitse meest peale ebaõnnestunud pulmi omavahel juttu ajavad. Seksist, naistest, meestest, loodusest, seksist…Teate ju küll. Aga see huumor ja need näitlejad! Külalisena kaasa lööv Rüütel mängib end muidugi nii hästi välja, et. No ma ütlen, mul ei ole sõnu.

Etendus algab Sepoga. Seda on nii hea vaadata, kuidas tema kaliibriga näitleja rahulikult ja mitte midagi tehes hoiab mitu minutit publikut enda küljes kinni ja täidab ihuüksi terve lava. Ja kui hakkad südamest naerma siis, kui etendus on kestnud vaid ühe minuti – tõotab tulla suurepärane! Dialoog lusikaga ei jäta kedagi saalist külmaks.

Kuigi see etendus on ropp ja vägivaldne, meenutades korraks “Kokkolat” (ma olin vist ainus inimene Pärnus, kellele see etendus eriti ei meeldinud, välja arvatud Vaariku suurepärane karakter), siis vastupidiselt on kujunemas üks mu viimase aja lemmiketendusi. See etendus on stiilsem, täis musta ja nilbet huumorit, mida ma jumaldan. Lisaks on siin ka oma tõetera nii mõnelgi esmapilgul jabural väitel. Tuleb mõelda loogilisemalt. Nagu mees!

Ago Anderson mängib mõnusat nohiklikku magistrit, tema tehtud hääled ja miimika panevad naerma ka siis, kui ta reaalselt midagi naljakat ei tee. Ja kogu see olek ei kaota oma võlu kuni etenduse lõpuni.

Ainuke, kelles hetkeks pettusin, oli Tambet. Tema karakter jäi kuidagi varju, pluss ta ise ei tundunud etenduses sajaprotsendiliselt kohal olevat. Aga kas muutus ta paremaks või ma ise ei märganud seda enam mingi hetk, ei tea, kuid poole pealt hakkas kõik täiuslikult jooksma.

Tegemist oli väga aktiivse ja rokkiva etendusega. Ma ainult naersin. Hetk, kus Sepo üritab Agot võrgutada, oli nii tapvalt naljakas ja seda sõna otseses mõttes, mul sai õhk otsa. Ma soovitan seda etendust siiralt kõigile. Ja sellest annab tunnistust ka see, et ma kohe kindlasti lähen seda ise uuesti vaatama.

Lisa kommentaar

