Ütlemata jäänud asjadest

Posted: oktoober 14, 2008 in Uncategorized

† Pulmas tegi üks noormees oma neiule abieluettepaneku. See oli armas.
† Mul on nüüd raamaturiiul. Ise värvisin. Mitte väga hästi, aga piisavalt.
† Ma ei saa oma raamaturiiulit kasutada, sest riiulite nupsud on vanemate poolt nii hästi ära paigutatud, et keegi ei leia neid üles.
† Ma tapaks ühe tühja päeva eest, mil pool oma elamist ära visata.
† Ma mõtlesin üks hetk pikalt, miks “Hindame elu” testis mu materiaalne olukord kõige sinisem oli. Ja jõudsin arusaamisele, et ma nõuan elult nüüdseks nii palju vähem, olen õppinud hindama minimaalsust ja kvaliteeti. See on vist hea.
† Mis toob taas tagasi punkti juurde, et mu kodu vajab hädasti suurpuhastust, aga ma ei suuda leida aega ega pealehakkamist.
† Mul ei ole varsti enam kaamera kasutamise võimalust, kuna see müüakse maha. See ajab mind nutma. Korduvalt.
† Ma nutsin eelmine nädal üle kahe kuu esimest korda ja see oli ebamääraselt vabastav.
† Ma ei nutnud kaamera pärast, vaid seepärast, et härra kolis.
† Ma tahaks jooksma minna.
† Ma väga tahaks lausa regulaarselt joosta.
† Mu telefon sai lõpuks ometi endale uue jubina, mistõttu ma saan nüüd korralikult muusikat kuulata.
† Ma tunnen õmblusmasinast kiivalt puudust.
† Mul hakkab vist sügisnukrus tekkima.
† Ma olen võimeline tohutus koguses seosetuid ja ebavajalikke fakte tootma.
† Tõestus on siinsamas, eks ole.
† Ma avastasin, et mulle sümpatiseerib Sergo Vares.
† Nüüd, kui ilmad on külmaks läinud, olen ma hakanud miniseelikuid kandma.
† Mul on nendega tohutult külm.
† Mul sai lõplikult kõrini “hoian lapsi” jutust. Oma lapsi ei saa hoida! Ja ma keeldun edaspidi igasuguseid ettepanekuid kohtumiseks tegemast, kui see just hädavajalik pole ja seda kavatsen hoida nii kord-kvartalis tasemel. Vaatame siis nüüd, mis edasi saab ja kui suur osa on elus initsiatiivil.
† Ma avastasin sekund tagasi, et sügisnukrus on armas sõna.
† Ma kuulan juba mõnda aega Evanescencet, mis oli minu jaoks täiesti vastuvõetamatu.
† Ma peaksin selle jaburuse asemel praegu tööd tegema.
† Või magama.

Lisa kommentaar

