See roheline asi ja loomekriis

Posted: oktoober 21, 2008 in Uncategorized

Täna oma rohelist asja ehk siis seda blogi edasi-tagasi rullides avastasin, et olen oma laste blogi anastanud. Võeh. Võta nüüd kinni, kas see on hea või halb asi.
Tegelikult mõlgub mul mitu päeva juba mõtteis paar teemat, mis tahavad kirjutamist, kuid selle koha pealt on mul loomekriis. Seda näitavad ka kaks alustamist vajavat book’i, üks pulma ja teine lausa haldjapiigade teemaline. Aga ma vaatan materjali ja tunnen rammestust. Niigi plingib mul ohtlikult peas üks tuluke, mis teatab, et homme hommikuks peab artikkel valmis olema, aga kirjutamise vaimu pole üldse peal.
Ja eks selle imeliku vaimse seisundi tõttu jääb ühtteist tegemata nii päris- kui virtuaalmaailmas. Lugesin täna just ühte vana postitust nimega Blogimine, kus selle rohelise asja lugejad end üles andsid. Päris palju oli kontvõõraid, nagu nad end ise nimetasid. Mõtlesin, et ei tea, paljud neist jätkuvalt seda siin loevad? Paljud tuttavatest jätkuvalt loevad? Paljud on juurde siginenud? Ja kust ja kuidas on see blogi jõudnud minu sõprade ja tuttavateni, kes pole foorumitega seotud, sest kuskil mujal mu rohelise asja linki ei ole.
Minu blogilist on nii täienenud kui kahanenud.
Ma tunnen ise, et olen igavamaks ja ühekülgsemaks muutunud nüüd viimasel ajal. Kõik need vajalikud asjad on jäänud kirjutamata – Tartuskäik, lasteaiapeika, kodu süda ja muud teemad, mis mõtteis veerevad. Ehk, ehk kunagi.

Lisa kommentaar

