Ennustame ilma

Posted: oktoober 23, 2008 in Uncategorized

Nägite täna, kuidas Pärnus rahet sadas ja sel ajal üks mustas tütarlaps oma hõbedase vihmakiletatud käruga puu all seisis ja südamest naeris? Ehk olid just Sina üks nendest möödajooksjatest, kes seda vaatepilti nii hämmastunud pilgul jälgis? Ehk olid just Sina see müüja fotopoes, kes kaastöötajagi vaatama kutsus?

Ma kohe selgitan. Hommikul käisin, Melian linas ja mantel seljas, Mirithit aeda viimas. Kuna ilm oli üsna asjalik, otsustasin uuesti välja minnes hoopis jaki kasuks. Moment, kui olen õue astunud ja majast 20 meetri kaugusele saanud, hakkas vihma sadama. Ja ikka kohe ja korralikult. Kirusin, panin kärule vihmakile peale ja asusin teele. Ja siis hakkas veel korralikumalt sadama – keerasin otsa ringi ja läksin bussipeatusesse. Peale 15 minutit paduvihma käes, üksi tänaval, seismist, jõudis mulle kohale, et see ring see buss ei sõida. Oijah. Kebisin tagasi teise bussipeatusesse (mis, muuseas, on mu kodu lähedal ja lausa ootepaviljoniga). Läbimärja ja lõdisevana jõudsin vanaema juurde haavu lakkuma. Tegin seda üsna tükk aega, lisaks värvisin taburetid ära. Ja ära tulles olid riided PEAAEGU kuivanud. Enne õue minekut kiskusin vihmakile kärult ära – väljas paistis päike juba pikemat aega – ning teadvustasin vanaema, et alati kui ma kile ää võtan, hakkab vihma sadama, ehk ma ei peaks seda tegema?
Jõudsin õue, päike kadus ja vihma hakkas tibutama. Tore. Tagurdasin koridori ja toppisin podisedes vihmakile peale tagasi.
Sillale jõudes mõtlesin, et noh, vähemalt pole nii hull sadu, kui hommikul ja üsna varsti saab juba bussile..Vihmasadu tugevnes kõvasti ja kulmineerus rahega. Päris valusaga, kusjuures.
Taaskord oli tänav inimestest tühjaks kadunud ja mina võitlesin üksi loodusjõududega. Ja siis ma hakkasin juba lihtsalt naerma. Tilkusin, naersin ja korjas enda pealt raheteri ära.

Just see vaatepilt teile avaneda võiski.

Lisa kommentaar

