Saladused

Posted: oktoober 27, 2008 in Uncategorized

Tänane blogitiir on tehtud. Jälle ma taban end mõttelt, kui erinevad on inimesed. Ma jälgin paari oma sõbra-tuttava blogi, kes kirjutavad oma sisemaailmast. Kirjutavad oma emotsioonidest, mõttetest, segadusest hinges. Või mis veel hullem, kirjutavad oma sõprade emotsioonidest, tegemistest, isegi saladustest!
See on minu jaoks materjal, mida kuulevad vaid mu kõige lähedasemad ja seda ikka üks-ühele enamasti. Või selliseid asju kirjutan oma pehmete kaantega salapäevikusse. Ja selle peale, et sõprade (päevavalgust mitte armastavaid) seiklusi oma blogis jagada, lihtsalt põhimõttel, et ma ju nime ei ütle? Oo õudust.
Mina, kirjutades igapäevaelust, kõige väljapaistavamatest emotsioonidest, meie seiklustest ja oma arvamusest teoste kohta, olen kohanud küll ja veel suhtumist – kuidas Sa ometi julged? Jah, minagi libastun aegajalt, kuid enamasti kirjutan ju vaid sellest, mida kogu Pärnu linn näeb ja teab.
Mina ei sooviks, ma ei saa isegi öelda “julgeks”, asi pole selles, aga ma ei sooviks jagada oma varjatud emotsioone ja mõtisklusi nii avalikult. Vaid mõned pigem sotsiaalsed teemad on kajastust leidnud.

Hiljuti taastas suhtluse üks noormees, kellega pikki aastaid tagasi tutvusime. Ta rääkis, et üks tema tuttav, kes üleüldse mind ei tea, aga lihtsalt on meid tänaval ja internetis märganud, viis ta kurssi minu elus viimasel ajal toimunud sündmustega. Tjah. Eesti on küla.

Minu jaoks on lausa naljakas, et on ikka veel inimesi, kes arvavad, et kui nad ütlevad: “Ärge rääkige” mõnes üsna suvalises seltskonnas, siis see ka toimib. Jah, minu elus on paar inimest, keda ma jäägitult usaldan, kuid seegi “jäägitus” on ju suhteline. Aga kirjutada-riputada midagi internetti, rääkida suures seltskonnas – see ei ole ju Saladus.

Nii et seekord – pea püsti. Ma ei ole midagi valesti teinud. Enda silmis vähemalt.

Lisa kommentaar

