Ka kolmesel lähevad vahel asjad segamini

Posted: november 2, 2008 in Uncategorized

“Emme! Mida Sa ometi räägid? Sa räägid mulle ju praegu PUHAST TÕTT. Kas Sa siis ei tea, et tõtt rääkida ei ole ilus? Emme-emme. Mis Sa naerad? Ära naera minu üle. Emme! Minu üle naermine on kah nagu puhas tõsi. Tõde. Emme! Ära naera. Ma hakkan kah naerma siis. Emmmeee, kuula mind ometi. ”

Niimoodi õiendati siis minuga. Asjaolude huvides tahaks öelda, et ta siiski jauras niisama, selle peale, kui palusin tal õde lõbustada, kuni ma end riidesse panen. Aga ta otsustas hoopis mind lõbustada oma suurepärase intonatsiooni ja jabura jutuga.

Lisa kommentaar

