Sügisulg

Posted: november 8, 2008 in Uncategorized

Täna hommikul käisime suurema tüdrukuga laulmas. Ta osales lauluvõistluse “Sügisulg” eelvoorul. Sinnajõudmine oli kohtavalt närviline, kuna pidin mitme päeva asjad kaasa võtma ja valmis mõtlema. Jäime õrnalt hiljaks, kuid kui Härra poleks abis olnud, oleksime vist siiamaani kodus sättimas.
Mikrofoniproov ajas mind jälle nutma. No uskumatu on nendel hetkedel see mõistmine, kui suureks Su ihuvili on sirgunud. Vaatad seda esinejat ja mõtled: “Minu! Kuidas ometi saab see preili olla minu!” Imeline.

Üldiselt olin ma hirmus uhke, et ta üldse sinna võistlusele läks, kasvõi eelvooru. Ja ma olin ka üsna kindel, et ta ei saa edasi. Mitte et ta laulaks halvasti, vastupidi, ta oli raudselt üks puhtamini lauljaid, kuid ta laul oli lihtsalt liiga lihtne.
Aga läks hoopis nii, et mõne aja pärast saime rõõmusõnumi – ta sai edasi! Oh seda uhkusest paisuvat emasüdant, või mis.

Ise me tulemusi kuulama ei jäänud, kuna Melian hakkas uniseks jääma. Aga õe esinemist vaatas küll hoolega. Ta õppis paar päeva tagasi plaksutamise ära ja praktiseeris seda kontserdil hoolega.

Pildid tulevad hiljem.

Lisa kommentaar

