Vuliseb ojake

Posted: november 15, 2008 in Uncategorized

Oleme pudinatega juba kaks korda ujumas käinud.
Esimest korda koos minu emaga Termides, kus põhiliselt lastebasseinis vedelesime. Mul oli suur himr laste riietamise ja muu hakkama saamise koha pealt, vanaema oli tore julgustus. Tegelikkuses läks kõik suurepäraselt, Melian on emmesse, mitte selline veefoob nagu Mirith oli (ja issi siiani on). Melianiga käisime ja suplesime, Mirith pigem plärtsus niisama. Melian muidugi väsis ära ja veetis lõpu turvahällis vedeledes, mistõttu sain ka mina basseinis paar ringi teha.

Teist korda käisime isadepäeva pidamas paar päeva tagasi, ehk siis hilinemisega ning Tervises ujumas. Super! Ma jääks sinna elama. Esiteks, ühine riietusruum, mistõttu on kerge hakkama saada. Teiseks, kuigi vähem ujumisvõimalusi, siis need saunad! Infrapunasaun, kus ma peaks lausa iga nädal käima. Ja soolasaun oli kah mõnus, kuigi sain seal vaevu 10 minutit olla, siis läks uks lahti ja üks hele hääl hõikas: “Emmeee, ma tahan pisssillleee!”
Kuna ma issi julmalt lapsehoidjaks rakendasin (tegelikult talle TÕESTI ei meeldi ujuda), siis seekord sain ise nii saunatada kui pikemalt ujuda. Väga mõnus oli. Mirithki oli veidi seiklushimulisem, kuigi suurde basseini tulla ei tahtnud. Mängis seal sõbraga, kes oli koos oma isaga samuti spaatama tulnud.
Melianile saime sealt sellise mõnusa ujuma õppimise rõnga, millega ta ise mööda lastebasseini ringi kihutas. Mõlemad olid omadega väga rahul. Käisime veel pärast kohvikus kah ja Melian oli hoolimata metsikust unest väga rahulolev. Issile kinkisime isadepäevaks laste pildiga külmkapimagneti, mis käib pusleks lahti. Muidugi, tol päeval unustasime suures saginas selle üle anda, nii et ta sai alles järgmine hommik oma kingi. Näha, et ta oli meeldivalt üllatunud, ju mõtles, et ta ei saagi midagi.

Lisa kommentaar

