Meeste võimekus

Posted: november 26, 2008 in Uncategorized


Vau. Ta vist tõesti tahab mind tagasi. Kui me täna Itiga lasteaiast koju jõudsime, ta oli siin Meliani juures, olid nõud pestud. Okei, seda ma suutsin selle nelja ja poole aasta jooksul tegelikult umbes kolm korda näha. Kaks korda neist peale lahkuminekut. AGA – köögilaud oli lapiga üle tõmmatud. Ja vot seda osa ma ei arvanud, et tema ajus üldse eksisteerib.

Ärge saage valesti aru, ma arvan, et kodutööd on naisterahva teema, eriti kui ta on kodune ning ei nõudnudki temalt pea midagi, kui ise olemas olin.

Ma olen lihtsalt üllatunud. Meeldivalt.

Lisa kommentaar

