Maailma parim tunne

Posted: detsember 19, 2008 in Uncategorized

…on istuda bussipeatuses, lumesajus, silmad õnnepisaratest pärlendamas.
Ma vist ikka veel ei suuda harjuda, et maailmas on selliseid inimesi. Inimesi, kellega Sa oled vaid paar korda kohtunud (või teisel juhul mitte kordagi!), kuid kes sellest hoolimata märkavad ja hoolivad.

Täna olid minu jõulud. Sain pakikese, mis sisaldas kõike, mida ühe naise hing ihaldab – aksessuaare, riideid nii endale kui lastele, lõhngi! Kuid kõige erilisemaks pean kingitusest seda osa, mis hõlmab endas kolme hõbeketti, igaühe otsas rippumas Tinkerbell.

Ma ei ole harjunud õnnest nutma, on see nüüd eestlaslik või lihtsalt minus kinni, ei tea. Täna olen ma seda juba kolm korda teinud. Ja julgen kahtlustada, et seda kirjutades tuleb neljas kord.

Aitäh Sulle, et Sa hoolid ja märkad. Mu uhkus ei lubaks seda kingitust vastu võtta, seda kõike on liiga palju, aga ma tean, et jääksin siinkohal Sinu kangusele niikuinii alla. Seega ma vist ei hakka Sind parem isegi solvama selle jutuga, et seda kõike on liiga palju. Sa tead seda isegi.
Nii veider oli saada kingitust, mis mõeldud peaasjalikult mulle! Saadan ma ju isegi jõuludeks peredele pakke, mis sisaldavad ikka rohkem asju lastele. Ja olen harjunud neid ka saama.
Nii uskumatu oli näha, kui hästi Sa oled meelde jätnud tegelikult tühiseid asju ning kui üllatavalt hästi oskad aimata mu maitset!

Sa oled võrratu, Egne, tänupisarad helgivad jälle mu silmis, kuid sellest hoolimata ei jätku isegi minul sõnu Sinu tänamiseks. Aga ma usun karmasse ja kõik see hea tuleb Sulle veel tagasi.

Lisa kommentaar

