"Börs ja börsitar"

Posted: jaanuar 15, 2009 in Uncategorized

Kõigepealt alustaks sellest, kuidas ma seda etendust vaatama sattusin. Pärnu Raadio loosis pileteid välja, nagu ikka, kuid just 6ndal jaanuaril, minu sünnipäeval. Kuna samal päeval on sünnipäev ka saatejuhil, Ahti Puudersellil, helistas mu ema mängu, teeseldes mind ja teatas tähtsalt, et ka “temal” on sünnipäev.
Nii andiski Ahti erakorraliselt veel ühed piletid just mulle. Isegi õigel päeval sündimisest on kasu!

Alguses oli etendusega väga veider harjuda. Tean ju kõiki Endla näitlejaid ning muudkui ootasin, millal kodused näod lavale ilmuvad. Aga ei, aina võõramaks läksid. Mõne aja pärast suutsin siiski sellest üle olla.
Selle etenduse kohta jätkub mul vaid kiidusõnu. Kerge ja lõbus etendus, hea vaadata pea igaühel. Näitlejatöö oli loomulik, väga elulised, kuigi veidike ülepaisutatud karakterid. Etenduse eri osad haakusid mõnusalt üksteisega.
Naerda sai küllaga ning muie oli näol pea kogu aeg. Nii mõnigi lõbus lause keerles peas veel tükk aega peale etendust.
Lisaks jäi mulle väga positiivselt meelde see, kuidas keegi kordagi ei unustanud, et on laval. Vahel kipub ikka nii olema, et kui laval palju inimesi, siis taustategelased ei kontrolli end. Siinkohal ei täheldanud ma seda kordagi. Ükskõik, kuhu vaadata, kõigil oli oma roll läbinisti selge. Ja no need erinevad liigagi hästi välja mängitud näoilmed mõnes kohas tekitavad lausa tahtmise etendusest filmi teha.
Kuigi mõnes kriitikast, mida täna hommikul lugesin, tuleks välja, justnagu oleks seal väga sügav sisu, ei taha mina sellega nõustuda. See kõik on elu, mis toimus. Nojah, samas on ju ka elul sisu, eks ole. Aga mina ei leia, et ta kuskilt otsast raske tükk oleks olnud, võibolla kohati mõtlemapanev, kui Sul on elus midagi, millega sarnastada, aga pigem siiski liigitaks selle ladusalt vaadatavate ja lõbusate etenduste hulka.

Lisa kommentaar

