Sidruniviil ja sibulasiirup

Posted: jaanuar 28, 2009 in Uncategorized

Mõlemad plikad jalutavad praegu toas ringi, sidruniviil peos ja söövad seda. Imeline vaatepilt ja milline vitamiinilaks!

Ma ei ole tabletiusku. Ma olen pigem elav ravimtaimede entsüklopeedia. Ma eelistan looduslikke ja loomulikke vahendeid igasuguste ihuhädade ravimiseks. Ma ei ole ka täielikult tänapäeva meditsiini vastane, kaugel sellest, aga üritan meie peret siiski eemal hoida sellest kui võimalik. Nii saavad külmetused ravitud ennekõike sibulasiirupi, küüslaugupallikeste ja muu taolisega. Laste puhul vaatan eriti hoolega, mida neile sisse annan, isegi siis, kui minu vahendid enam ei aita ja tuleb apteegi poole pöörduda.
Eriti sallimatu olen ma antibiootikumide ja hormonaalsete ravimite suhtes, olles pikemalt nende toimimist uurinud. Olin üsna kurb, kui titu tagumikule lõpuks kirjutati salv, mis neid mõlemaid sisaldas. Aga samas on see ainus asi, mis natukenegi aitab.
Ja ma ei kujutaks ette, et iialgi kasutaksin hormonaalseid rasestumisvastaseid vahendeid!

Kui siia kolides koosnes meie koduapteek suurest-suurest karbist, siis tänu kolmekesi jäämisele on see kordades vähenenud ja sisaldab ennekõike plaastreid.
Tänu tabletivastasusele on ka muidugi see, et kui ma kaks korda aastas juhtun näiteks valuvaigistit kasutama, siis see mõjub koheselt, olles keha jaoks nagu miniplahvatus.

Olen oma lapsed vist hästi välja koolitanud selle koha pealt, Mirithki teab, et tee sisse käib astelpaju ja nagu jutu alguseski rääkisin, siis sööb rahumeeli sidrunit. Ei hirmuta teda ka sibulasiirupi sees olev sibul enam.
Ise olen õnneks ülivastuvõtlik kergetele ja looduslikele meetoditele, taimed aitavad peavalu vastu sama hästi kui tabletid. Kahjuks kõik inimesed vist sellised pole. Ehk on asi ka uskumises? Nagu paljud ei usu alternatiivsetesse meetoditesse, ei usu mina tablettidesse.

Ka homöopaatia paelub mind mingil määral, kui vaja ravimeid, eelistan pigem terasid ja muid sinna valda kuuluvaid ravimeid, mida õnneks Eestist üha rohkem ja rohkem saada on.

Lisa kommentaar

