See va pildikast

Posted: veebruar 7, 2009 in Uncategorized

Peale üksijäämist mängis mul telekas ööd ja päevad läbi. Tõsiselt. Ma ei suutnud taluda vaikust. Ma vaatasin telekat harva, pigem päeval, kui pudin magas, aga taustahääled pidid kogu aeg olema.
Ühest hetkest, umbes neli kuud hiljem jõudis mu teadvussesse arusaam, et see pole normaalne ja ennekõike on see kahjulik lastele. Kui Mirith hakkas reklaame tsiteerima ja teadis seebikates, mille nimest mul polnud aimugi, tegelaskujusid, siis jõudis eriti hästi kohale, kui kahjulik see aparaat on.
Juttimööda hakkasin ennast ja teda sellest lahti harjutama. Ja jõudsime üsna kiiresti üsna kaugele. Nüüd olengi pigem selline range ema, kes telekat vaadata ei luba. Mirith veetis vahepeal mitu päeva vanaema juures ja räägib siiani unistav pilk silmades, kui palju seal telekat vaadata lubati.
Meil on kindel taks nädala sees ETV lastesaade. Tund aega. Ja see on ka üsna kõik, mis ta telekat näeb. Kui ma vahel end hommikul ei viitsi voodist välja vedada, siis näeb ka kuskil 15 minutit multikaid.
Ka ise olen ma tunduvalt vähem hakanud telekat vaatama. Eks praegu pole üldse aega olnud hobide või arvutist sarjade vaatamisega tegeleda, aga isegi mõned head sarjad, mida iganädalaselt jälgisin, on mu kavast kadunud. Praegu vaatan ka ise vaid üks õhtu nädalas telekat ja vahel harva mõnda filmi.

Ja peab tunnistama, et kuigi ma alguses sellele vastu vaidlesin, siis tõesti, vähem telekat parandab elukvaliteeti. On ju natuke veider, kui istud külas ja ruttad siis koju, sest seriaal algab? Ja no seda teavad vast kõik, et telekas on seltskonna surm.
Ma olen praeguse süsteemiga üsna rahul – laps näeb piisavalt telekat ja minu tegemised ei kannata enam suvaliste seriaalide all, millest ma tegelikult üldse puudust ei tunne.
Soovitan!

Lisa kommentaar

