Pereidüll

Posted: veebruar 18, 2009 in Uncategorized

…ja ühtäkki avastan end köögilaua taga baaripukil pesitsemas ning rõõmsalt tulevase eksabikaasaga kartulisalatit hakkimas ja naljatamas. Tjah. Olgu siinkohal mustvalgelt üles tähendatud, et too lubas mul elu lõpuni koorega keedetud kartuleid hakkimas käia salatite jaoks. Isegi uuesti pere luues. Jätke meelde, Eestimaa naised, kes te teda jahite! Lisaks pakendisse kuuluvatele imearmsatele tüdrukutirtsudele on ka kohustus südametust mõrrast endise juures kartuleid hakkida.
Aga teate, selle vastu on mul tõesti foobia. Kui kartulid on koorega keedetud, siis on neil see tärklisene olek või…Võeh. Ei saa katsuda, ei saa. Ja ei, kooreta keedetud kartulitest EI kõlba salatit teha. Ausalt.

Jah, nii need tüdrukud siis magasid ja meie arutasime köögis maailmaasju. Ilma tülitsemata! Võiks öelda, et üle väga pika aja esimest korda. Kuigi tal oli kohati ebamugav ja ta minu teemavahetusi millekski ei pidanud, soovides end aegajalt valusa tõega piinata, suutsime isegi seksiteemalisi nalju teha ja üleüldse hästi aega veeta. Esimest korda ta ka tunnistas, et proovib leppida uute inimestega minu elus ja minu edasiliikumisega. Eks vaid aeg näitab, kui hästi ta seda suudab. Ja ma tõesti loodan, et suudab, sest veendun üha enam, et just sellist mõnusat suhtlust ma meie vahele soovikski.

Mitte ainult laste pärast, egoist, nagu ma olen. Aga ma tõesti hoolin Härrast ja mulle meeldib temaga suhelda. Tunneme ju siiski teineteist läbi ja lõhki, teineteisest paremaid nõuandjaid meil pole, kui suudame omakasu asjast eraldada. Muidugi paelub mind ennekõike fakt, et lapsed ei pea valima, kellega reisida ja pühasid veeta, vaid me saame inimeste kombel seda kõike koos teha ka siis, kui uued perekonnad tekkimas.
Tunne on siiski hea. Aga ainult tulevik teab, mis ta endas kätkeb.

Lisa kommentaar

