Haige – mina, mu uus hobi ja maailm

Posted: veebruar 25, 2009 in Uncategorized

68 words
Jah, ei ole normaalne oma päevi sellise asjaga sisustada. Okeiokei, ega ma seda vist nii tihti ei tee kah. Aga no paar korda päevas ikka.

Opeth oli võrratu. Mm. Vahelduseks oli vägev näha sellist reaalselt scene‘s sees olevat rahvast, kui oled tükk aega mööda noortekaid trampinud. Ja no kõige parem oli muidugi bänd ise – kõrvad ja silmad puhkavad, kui mehed laval teavad täpselt, mida nad teevad ja kuidas. Nii puhas, nii esitus kui lava.

Nüüd oleme siis haiged. Jälle! Ega nädal aega õues käimist ja normaalse inimese kombel elamist kolme kuu jooksul on ju piisav, eks? Pisi põdes eile palavikku ja mina põen siis täna. Eks kui meie terveks saame, tuleb suure õe kord.
Ma istun siin ja mõtlen, et peaks end liigutama, aga no teps mitte ei jõua – Oblivion ja speedtyping teevad ju koristamisele iga hetk ära.

Ja see postitus läheb raudselt kõigi aegade kõige mõttetuma alla siin blogis.

Lisa kommentaar

