Igatsus sooja järgi

Posted: märts 17, 2009 in Uncategorized


Ma ei salli suve. Üldse kohe mitte. Mitte ainult mulle endale ei meeldi päike, vaid ka mu organism ja eriti nahk jälestavad seda. Me Päikesega ei saa läbi. Ja suvi, see palavus, lämbus, olematud riided. Võeh. Minu lemmikaastaeg on sügis.

Aga see aasta olen avastanud, et ma igatsen suve. Igatsen soojemaid ilmu. Üks osa on kindlasti see, et mul on meeles ere ja tegemisi täis eelmine suvi, mis möödus üsna võrratult. Valu ja emotsionaalselt raske aeg on ununenud ja alles on vaid pildikesed rannast, mänguväljakutest, naistekatest, Tartust ja Türist, sõpradest, pidudest, õnnelikest lastest – uuesti hingamagi õppimisest.

Ma ei ole kodusistuja tüüpi. Lauamängud ja muu selline paeluks mind vanemate lastega. Lisaks ju minu omad ei salli mind ja ei võta tihti mängu. Igav on.

Nii ma siis unistan murul vedelemisest, mänguväljakutel tüdrukute järgi jooksmisest, ujumisest, loendamatutest veepudelitest…Kõigest sellest, mis sooja ilma alla kuulub. Meie mõnus rutiin igakord peale aiast tulekut minna Selveri mänguväljakule saab korduma kindlasti kohe, kui ilmad lubavad.

Jah, uskumatu, aga mina igatsen sooja ilma. Just kõikide nende võimaluste pärast, mida see pakub. Selle õnnetunde pärast, mida ma mäletan.

Lisa kommentaar

