Ikka juhtub

Posted: märts 17, 2009 in Uncategorized

Peale kahekuust kodusistumist ja vabaduse hülgamist oleme lõpuks ometi kõik terved. Milline õnn oli iga päev kilomeetreid jalutada, minna poodi siis, kui ise tahad, mitte sõltuda teiste tujudest, teha, mis tahad! Käisime isegi poolsulailmaga maja kõrval mäe peal kelgutamas, lihtsalt selle pärast, et me saime!

Aga tee, mis Sa teed, mõni nädal lihtsalt pole Sinu nädal. Eriti, kui Sa oled mina. Siis on neid nädalaid palju. Nii umbes iga kolmas. Minul ju juhtub. Selle nädala [Täna on alles teisipäev, teate jah?] tegemiste nimekirja võib lisada mõra varbaluus, neerupõletiku, tuttuue külmkapi katkise sahtliukse ning jupsiva klaviatuuri. “Hõissa!” ütleks mu armas sõber siinkohal.

Jõudsin täna arusaamisele, et minu loendamatu juhtumiste ajalugu on ehk vastukaaluks erinevatele võitudele. Sest õnnetäheke sirab terve meie haldjapere kohal üsna eredalt – mina võidan suure osa oma kosmeetikast ajakirjadest, lisaks on suur sõber Pärnu raadio teatri-ja kinopiletite ning muu nänni näol ning kõikvõimalikud muud toredad auhinnamängud või lugejakirjade eest saadavad tasud on toredad. See on edasi pärandunud ka tütardele, kelle eest ma tihti osa võtan – näiteks alles hiljuti võitsime Melianiga mõlemad Selveri kinkekaardid.

Tasakaal peab ju elus olema. Kuigi minu juhtumisi on ju nii palju, et küllap on ka tütarde eest ette ära. Ehk neil tuleb siis rahulikum elu.

Ikka ju juhtub. Eriti minuga.

Lisa kommentaar

