Aitäh, Vanajumal, et minu tähiseks on üles suunatud otsaga kolmnurk

Posted: märts 19, 2009 in Uncategorized

Küll mulle meeldib olla naine!
Alustagem sellest, et maailmas on õnneks alles piisavalt suur hulk mehi, kes pole uues naistekeskses maailmas leidnud pääseteed veel mugavamasse ellu ning armastavad uksi avada, välja teha ja peavad loomulikuks naisel sättimisele kulunud tunnikest.
Rääkimata tasuta sissepääsust ööklubidesse ja naistepäeva puhul tehtavast plastikakende soodusmüügist [No kellele siis need ära ei kulu?].

Ma olen tüüpiline naine oma tüüpilise kassipoja sündroomiga – armastan kaissupugemist ja seda, kui minu eest vahel otsuseid langetatakse. Hellitada ja hoolitseda saab ju nii füüsiliselt kui emotsionaalselt kui igapäevaeluliselt.
Jah, ma saan iseendaga ideaalselt hakkama ja seisan tüüpilise (üksik)ema kombel kahe jalaga maa peal, kandes aegajalt trepist üles kahte last ja viite toidukotti korraga, pumbates miniseelikus jalgrattakumme [No rehvi vahetamine oleks efektsem, tõesti, aga vot seda ma veel ei oska.] ja tagudes õllepudeliga kruvi seina [Okei, see on idiootne, aga naela polnud ja mul oli VAJA see pilt kohe seinale saada. Seisab, muide, siiamaani.].
Aga naisena on mul see võrratu võimalus end väikseks ja abituks teha, et mugavleda.

Lisaks muidugi kogu selle kupatusega kaasaskäivad pisividinad. Meeste elu, vabandage väga, on nii armsalt ratsionaalne, aga minu jaoks igav. Kosmeetika, riided, shoppamine, naisteajakirjad, kõrgmood, lounge’des tibitsemine ja roosad märkmikud rokivad. Isegi, kui see on vaid mingi osa mu elust. Ma olen mimm, ma tean. Ja mis kõige hullem – ma ei häbene seda!

Ja see tore klatš. Huh. Meestega EI saa nii rääkida. Jah, mu enamus ajaviitekaaslasi on mehed, mu parim sõber on meessoost ja mu seltskond armastab mulle ikka öelda, et ma oskan mõelda nagu mees (loe: olla loogiline), aga sellest hoolimata ma jumaldan seda võimalust, kui aegajalt saab näiteks foorumist lugeda 30 lehekülge “Unistuste Printsessi” tegelaste skandaalset kirumist või lobiseda pool tundi küünelakkidest [See ON võimalik!]. Kuigi oma elu rasketel aegadel eelistan toetuda peaasjalikult meessoole, kes saavad aru lausest “Ma ei soovi sellest praegu rääkida” ning oskavad mõtteid mujale viia, ei kujutaks ma oma elu ette ilma paari parima sõbranna, Plastikbeibede ja meie armsa kodukanade seltskonnata, kellega ööd otsa veinitada ja lobiseda või Tanel Padari järgi moshimas käia.

Ma jumaldan pea iga aspekti naiseks olemisest. Kontsad, sekretäritöö rohkus, põranda pühkimine, välja teha laskmine, võrksukad, sünnitamine, seletamatu armastus šokolaadi vastu, juuksuri tihe külastamine, sõprade juures nõude pesemine – Sa ainult lao ette.
Vaid ühel hetkel maailmas tahaksin olla mees – kui südatalvel pikal autosõidul tuleb metsapeatus…

Lisa kommentaar

