Isaslooma nädalavahetus

Posted: aprill 7, 2009 in Uncategorized

Kunagi ammu-ammu, muistsel aal, teatas Härra, et tema võtab aprilli esimene nädalavahetus lapsed enda juurde. Mina naersin. Ei ole ju kuu aega küsinudki, kas pudinad veel hingitsevad ja nüüd järsku enda juurde? Koorus lahti ka (eeldatav) põhjus – uus naine tuleb Pärnusse.
No okei, ega ma kade pole, meie lapsed on eputamisväärsed küll. Sisimas ma siiski endal loota ei lubanud ja võtsin seda asja nii, et tuleb, mis tulema peab. Plaane ma tolleks nädalavahetuseks ei tekitanud ning tegelikult mõtlesin lausa, et istun terve nädalavahetuse lastega kodus, sest oi-kui-kaua pole ma nädalavahetusel kodus olnud [Oh seda teismelise elu, ma tean.], aga läks tõepoolest nii, et laupäeval kell 11 olime klõpsti Härra uue kodukese ukse taga.

Enne seda tuli muidugi paras kammajaa läbi teha. Tundub, et laste puhul siiski kehtib “mis silmist, see südamest.” Julgesin Mirithile lõpuks, paar päeva enne nädalavahetust, kui plaanid kindlad mõõtmed said, öelda, et mul on talle head uudised – arvaku ära, kellega ta nädalavahetuse veedab, keda ta pole ammu näinud ja tahab väga-väga näha. Kõigepealt laoti mulle ette ühe sõbranna poja nimi ja seejärel sõbranna tütre oma. Paludes tal mõelda väheke isasematele ning pikematele inimestele, teatas ta mulle Silmarõõmu nime [Mina tegin suuri hirvesilmi, sest me pole kunagi reaalset kvaliteetaega kõik koos veetnud ja see oli paras üllatus.] ning alles neljandana tuli Härra. Sellest hoolimata sattus ta õnneks eufooriasse. Umbes kaheks minutiks…Siis teatas, et ei taha minna. Eriti hirmutas teda see, et seal ka issi sõbranna on. Otsustasin viimati mainitud fakti mõneks ajaks vaka alla jätta ning rääkisime vaid issist. Kaks päeva oli kõik korras, ta rääkis kõigile, mis nende nädalavahetuseplaanid on ning ootas minekut. Reede õhtul hakkas taas nutma, et ei taha minna. Ostsin teda siis erinevate lubadusega ära [Kõige paremini töötas see, et issi sõbranna oskab hästi joonistada!] ja laupäevane sinnaminek oli üsna valutu.

Ta põdeski vaid kuskil viisteist minutit ning seejärel lubas mul lahkuda. Muidugi tuli kahe tunni pärast nutune kõne, mis teatas kojutuleku soovist. Kuid suutsime asjad selgeks rääkida ning rohkem sel nädalavahetusel probleeme polnud. Eks ta vajas oma harjumisaega. Samas oli mul hea meel, et ta helistas, sest veeretasin ise juba pikemat aega telefoni näppude vahel, kuid mõtlesin, et tunnike peale üleandmist on vist veidi ebaviisakas helistada.
Mina aga sain Tallinnas Tapperis Tharapitat [Kolm T-d!] vaatamas käia ja Silmarõõmuga kvaliteetaega veeta. Mmm.

Kui nad pühapäeva õhtul koju saabusid, olid emotsioonid laes. Minule räägiti ainult ja a i n u l t Härra uuesti sõbrannast. Too siin ja too seal. Kui uurisin, et kas issi ka oli, tuli moka otsast umbes taoline pomin, et ju ikka oli. Aga sõbranna joonistas, sõbranna tegi, sõbranna andis juua, sõbranna andis kommi, sõbranna andis kleepse ja juukseehteid, sõbranna siin ja sõbranna seal. Hakka või tõesti mõtlema, et millega see issi tegeles! [Ma tahaks mõelda, et Melianiga.]

Igal juhul läks nädalavahetus üllatavalt edukalt, kardetud issi sõbrannast sai uus lemmikinimene ja siiani pole mind veel kostitatud repliikidega: “Aga issi küll lubab” või “Issi ütles”.
Huvitav oli ka vaadata, kuidas Härra oli lastest vaimustuses, kes tegi nii ja kes ütles naa – ehk andis see nädalavahetus tallegi aimu, millest ta tujutsemisega ilma jääb.
Lubasin endale, et mina talle siiski meelde ei tuleta, et tal järelkasv ringi tatsub maamuna peal, kuid juba palusin tal järgmine nädal laps lauluringist ära tuua – mul lihtsalt pole muud võimalust, kuna soovin loengule minna, aga vanaisa on maal. Kuid loodetavasti ma rohkem ei murdu ning ootan huviga uut korda, kui pudinad meelde tulevad. Nonde pärast loodan, et see siiski juhtub, sest tundub, et nad veetsid võrratult aega 🙂

Lisa kommentaar

