"Emme, ma tegin talle auto"

Posted: aprill 15, 2009 in Uncategorized


…teatas mu vanim piiga ja ulatas mulle paar nädalat varem lasteaias tehtud plastiliinist auto. Silmarõõmule?
“Talle? Miks talle?”
“Tahtsin!”
No nii konkreetse vastuse peale ei ole enam midagi öelda kah.

Õhtul, kui pudinad olid magama läinud, veeretasin autot näppude vahel. Nonii. Tüdruk on kiindunud. Seda ma ju kartsin. Või tahtsin? Ma ei tea ju.
Alguses lubasin endale, et mingeid mehi mu lapsed ei näe. Väääga pikka aega. Ja ei näinud kah, välja arvatud vaid ühte sõpra, kellega veidi lõbutsetud sai, sest temaga nad olid nagunii harjunud.
Ka selle suhte alguses hoidsin hoolega Silmarõõmu lastest eemal. See lihtsalt ei tundunud õige. Ja ma polnud selleks valmis. Mu lastel pole isa vaja, neil on enda oma, tavatsesin ma öelda. Ja isegi kui see enda oma nüüd kuhugi kadunud on, ei soovi ma oma lastele uut isa. Vähemalt mitte hetkel.

Kuid piirid avanevad, inimesed saavad lähedasemaks ja ühel hetkel avastasin meid nelja koos mänguväljakult. Ja avastasin, et see meeldib mulle. Meeldib see, kui ma ei pea hommikul kedagi minema ajama, meeldib ühildada mitut erinevat elu osa. Kõik tundus korraga palju lillelisem.

Aga see auto ehmatas mu jälle ära. Ma ei tea isegi, miks. Kas rohkem enda või tema pärast? Kujutan ette, et mina tunneks end mehe asemel vist ahistatuna sellise žesti peale. Samas kui mõni teine kindlasti on vastupidi meelitatud. Ja see on juba teine kord, kui tüdruk on teda tugevalt eelistanud. Mis silmist, see südamest…
Miks ma üleüldse nii üllatusin? Miks ma ei tea, kas see mulle meeldib või ei? Kas keegi pole välja mõelnud seadet, mis alateadvuse mõtted paberile paneks?

Ma ei suutnud terve õhtu otsustada, kas annan selle auto üle või ei. Peidaks sahtlisse, unustaks ära? Samas oleks see lapse suhtes ebaaus.
Hommikul andsin auto siiski üle. Silmarõõm juhtis tähelepanu ka sellele, et auto on õiget värvi. Kentsakas kokkusattumus, kuna auto on tehtud enne seda, kui Mirith sõiduriista esimest korda nägi.

Lisa kommentaar

