Kus on kevadmasendus?

Posted: aprill 17, 2009 in Uncategorized

Minust on see küll suure kaarega mööda läinud.

* Ma saan endale rulluisud.
* Mu E-bay’st tellitud kleit tuli ära ja ma saan selle täna enda valdustesse (tuttav tellis enda konto alt).
* Mitmed kauaveninud pisiasjad on lõpuks ometi ära tehtud.
* Mirithil on lauluvõistlus.
* Mul on see nädal nii tohutult energiat ja pealehakkamist, et ei tea, mis ära teha. Olen vaikselt alustanud kevadise suurpuhastusega [Oleks ka juba aeg!] ja ma naudin tohutult asjade äraandmist ja -viskamist. See on lihtsalt võrratu tunne, kui näed, kuidas suurte kottide kaupa see asjademaania väheneb ja väheneb.
* Mirith on lauluringis võrratult hästi hakkama saanud, ma ei oleks seda uskunudki. Õpetaja kiidab palju ja talle väga meeldib seal.
* Ma sain üüri alla!
* Lahutusavaldus on sees.
* Ma sain endale kaltsukast odavalt imearmsa ja vajaliku koti.
* Mul on imelised tütred.
* Ma olen armunud. Ja ma jumaldan seda tunnet ja seda inimest. Mm. Lausa imetlusväärne, kui erinevad võivad olla inimesed ja kui väga võib hinnata asja, millest minevikus vajaka jäänud.
* Kui võrratult hea on kaissupugemine, kui oled näinud halba unenägu.
* Ilmad on imeilusad, mistõttu saab tundide viisi õues ringi jalutada.
* Ma saan jälle regulaarselt jooksmas käia.
* Static X tuleb Eestisse!
* Tuttav, kellele ennustati poega, saab siiski tütre (nagu mina ennustasin) ja ma saan kõik meie armsad väikeseks jäänud riided ja enam mitte vajalikud asjad neile pärandada.
* Kas ma juba ütlesin, et saan rulluisud?
* Loodetavasti saan lõpuks ometi lahti sellest tobedast vanast külmkapist, mis pea kaks kuud mu elutuba ahistanud.
* Ma olen suutnud end piisvalt kasvatada, et mind enam ei häiri teiste inimeste lollused.
* Mul on HRLi pilet olemas ja ma lähen sinna läbi tule ja vee.
* Elu on kuratlikult ilus!

Lisa kommentaar

