Naised, kandke rohkem miniseelikut!

Posted: aprill 19, 2009 in Uncategorized

Kõigepealt õnnestus mul õhtul vöötrajal ära näha tõeline Hollywoodi filmi moment, kus mind üle lasknud autos olev mees mind pika pilguga vaatas, tema naine seejärel talle virutas ja mind kurja näoga piidles. Vahva.

Hommikul aga jalutasin bussipeatuse poole ning märgates, et buss, millest arvasin end olevat maha jäänud, alles tee ääres puhkab, lisasin kiirust. Bussist möödudes vilistas bussijuht mulle läbi akna [Oookei.] ning seejärel lõi bussile hääled sisse. Mina kiirustasin veelgi, sest peatuseni oli päris pikk maa, kuid bussijuht sõitis mulle kõrvale ning avas uksed, täiesti suvalise koha peal kesk teed ning kutsus mu peale. Tänasin teda ning ta kiitis vastu: “Hea laps, hea laps. Oled ju?”. Vastasin, et ikka, kuigi talle oleks raudselt rohkem meeldinud kuulda, kui paheline tüdruk ma olen. Oi nalja.

Vot nii palju kasu on miniseelikust.

Lisa kommentaar

