Blogimimm

Posted: aprill 27, 2009 in Uncategorized

Lugesin ükspäev blogi otsast lõpuni läbi. Oh, nii palju emotsioone ja mõtteid. Eks ka see andis palju alust aastapäeva-postituse tegemiseks. Tulid meelde kõik need vanad tunded ning oskasin objektiivselt oma elu võrrelda.

Ma tahaks aitäh öelda kõikidele kommenteerijatele. Nii võõrastele kui omadele kui vahepealsetele. Mitmeid inimesi on ka mulle pikemaid kirju saatnud otse mailile. Tore on teada, et ma korda lähen, mis sest, et vaid virtuaalselt. Tore on saada vastukaja. Tore on, et mu blogi on piisavalt lugemisväärne, et lausa tunda minuga omamoodi lähedust. Aitäh kõikidele lugejatele, kirjutan seda blogi ju samapalju enda kui teiste jaoks. Kellele meist ei meeldiks tähelepanu või väike lohutav sõna.
Ja tõelise staari tunne tekib, kui Sinuga võtab päriselus või virtuaalselt ühendust keegi, keda Sa tegelikult ei tunne, aga kelles blogi on tekitanud tahtmise mind tundma õppida.

Siit ka väike üleskutse – kunagises ammuses postituses paljastas end mulle 43 lugejat. Ehk viitsite kõik nüüdki endast väikese jälje jätta kommentaaridesse, mind täitsa huvitaks, kui palju meid nüüd on.

Lisa kommentaar

