Kümme asja, mida te minust varem ei teadnud

Posted: mai 8, 2009 in Uncategorized

1. Mulle kohutavalt meeldib kolida.
2. Ma kogun logopastakaid (ja te olete teretulnud mulle neid tooma!)
3. Kui ma ülikooli astusin, ei meeldinud ma õppetooli juhatajale, sest mu eksamikeskmine oli liiga k õ r g e!
4. Mul on eriline nõrkus piparmündijäätise vastu.
5. Ma tegelesin 11 aastat näitlemisega.
6. Mulle ennustati alati, et ma saan lapsed kõrges vanuses, kui üldse, et ma teen karjääri ja lendan mööda ilma ringi, olles sõbrannade lastele see hea tädi, kes põnevaid kinke toob.
7. Mul on nõrkus raamatute vastu, ma võin Rahva Raamatus tunde ringi jalutada ja vaadelda.
8. Mu lemmikvärv on hall.
9. Mu kehas on 20 neeti ja neid tuleb juurdegi.
10. Ma ei suuda surnud akvaariukaladega tegeleda. Ma võin koeralaipa koristada, aga vot mitte surnud akvaariumikala.

Lisa kommentaar

