Detektiiv Lotte

Posted: mai 10, 2009 in Uncategorized


Mirith sai vanavanematelt sünnipäevaks selle ülimenuka etenduse piletid ja nii me ühel üllatavalt soojal aprillikuu päeval Tartu poole teele asusimegi.
Tegelikult plaanisime kohe pikemaks Tartusse minna, aga olin väga haige ning ei hakanud riskima külalislahkete majutajate laste tervisega.

Hästi mõnus oli Mirithiga kahekesi päeva veeta. Seda võimalust on meil harva. Veedame küll tihti veidi aega kahekesi, kui tal lauluring on, siis viin ikka võimalusel Meliani Mamma juurde, aga niimoodi pikemalt ma ei mäletagi, et oleksime koos olnud. Bussis ta muidugi magas suurema osa ajast, kuid saime palju juttu ajada.
Ja ma veendusin jälle, kuidas ma ootan aasta – pooleteise pärast saabuvat aega, mil ka Melian on nii suur, et kuhugi minnes ei pea poolt elamist kaasa vedama. Nii mõnus oli vaid käekoti ja lapsega reisida.

Etendus ise ei vedanud meid alt. Gerli Padar oli antud osas lihtsalt võrratu, Robert Annus on mu isklik lemmik ja kõik teised näitlejad olid lihtsad, lõbusad ja tasemel. Mitte üht asja ei saa etendusele ette heita. Minu jaoks oleks ta võinud kauemgi kesta, aga eks lapsed ei jaksa nii kaua vaadata, olgu asi kui hea tahes. Toredad laulud, mida kuulaks hea meelega koduski. Rõõmus ja värviline lavakujundus. Tõesti soovitan seda etendust kõigile.

Peale etendust veetis Mirith kaks tundi issiga, kuni meil tuli aeg bussile minna. Mina käisin Kõigeparemaga Toomkiriku tornis juttu ajamas. Tohutult mõnus oli ikka mööda Tartut jalutada, ma nii igatsen seda linna.
Enam pole mul seda valu sinna elama minna, sest Pärnus on nii palju paremat, kuid ikkagi on see üks mu meeliskohtadest. Õhk on seal teine, inimesed, eluolu. Mõnus linn.

Lisa kommentaar

