Etteplaneeritud elu

Posted: mai 10, 2009 in Uncategorized
Miu. Silmarõõm lahkus täna hommikul kaheks nädalaks metsa, kordusõppustele. Ma juba igatsen teda.

Ühtlasi kavatsen antud aega maksimaalselt ära kasutada. Nii palju on tegemist ootavaid töid, mis seisavad ajapuuduse taga, nagu ikka. Selliste ilmadega ei raatsi ju kodus istuda. Nüüd aga on mul kari vabu õhtuid, mil tuleb mõtted mujale saada ning seega ideaalne võimalus mõned tööd ja hobiasjad ning ammuplaneeritud kappide sorteerimisedki ette võtta. Ja mõned head filmid tahavad vaatamist.

Lisaks on Mirithi kätte saanud üks veider viirushaigus, mis tekitas talle laigud ning vahelduva eduga eksisteeriva palaviku. Seega plaanime ka paar päeva vägagi tubased olla ja laiselda. Selline väike aja mahavõtt ja akude laadimine kulub meile kõigile päris ära, ma usun.

Järgmine nädalavahetus plaanime minna esimest korda elus Türi Lillelaadale. Meie kauni sõbranna fotograaf K emakodu asub seal ning iga suvi ikka külastame teda, talvel käib tema meil külas, kuna ta on nii läbinisti liikuva eluviisiga. Nüüd käis ta välja idee, et miks mitte laadatada. Ja mulle sellised asjad väga meeldivad, lisaks tahaks ka näha, kuidas vaikne ja armas Türi ellu ärkab. Ootan juba rõõmuga. Sõbrannat pole kah hiiglama ammu näinud, kõik asjad tahavad ju klatšimist.

Praegu olen rõõmu ja hakkamist täis, aga ma kujutan ette, kuidas juba homme õhtul niuksudes voodisse lähen. Ei mina saa aru naistest, kelle mehed kuid ära on. Eks inimene harjub ju kõige, ka poomisega, aga mitte ei tahaks vabatahtlikult sellist elu.
Kellegi kaisus magamisest paremaid asju on siin ilmas vähe.

Lisa kommentaar

