Juua või mitte juua?

Posted: mai 13, 2009 in Uncategorized

Ei, ausõna, siin ei tule juttu sellest, kuidas ma nädalavahetusel liiga palju jõin (mida ma ei teinud). Probleem on hoopis Melianis!

Lutipudeli asemel kasutame ammu Aventi samale pudelile käivat tilaga otsa. Ta joob sealt ilusti. Mõtlesin aga, et suveks oleks vaja vähe esinduslikumat tassi, mille saaks ka õue kaasa võtta.
Kuna ilusaid tasse on raske leida, leppisin lõpuks Tommee Tippee tassiga. Selgus aga, et laps ei oska sealt juua. Nimelt on seal vaja imemise asemel hoopis õrnalt tilale vajutada, hammastega. Proovisime mitu nädalat, aga lõpuks loobusime.

Haldjast Ristiema märkas muret ja saatis meile tassi nimega AnyWayUp-Cup. Üliilus tass. Aga Melian ikka keeldub sellest joomast! Nimelt on selle tila tugevamast materjalist, kui tema oma, aga…No ma ei tea, milles asi. Olen ette näidanud nii mina kui õde, ta on isegi paar tilka sealt kätte saanud, aga ikka keeldub joomast.
Kas eelmise tassi peale vihastamine, kust ta midagi kätte ei saanud, jättis nii tugeva jälje?

Aidake! Mida teha, kuidas ta sealt jooma saada?

Lisa kommentaar

