Raport

Posted: mai 21, 2009 in Uncategorized


1. Mu arvuti ei lähe tööle.
2. Ma vihkan lasteaiaarveid. Iga kord ma mõtlen, et kõik arved on makstud ja mul on täitsa kabe summa elamiseks jäänud, tuleb see lasteaiaarve.
3. Mu vend tuleb homme Eestisse.
4. Silmarõõm tuleb homme!
5. Ma olen viimase nädala jooksul mänginud Anthea Turnerit ja teinud “declutter”it, olen kokku ära andnud ja ära visanud täpselt 12 suurt kotitäit asju.
6. Öelge mulle, kust poest saab tahtejõudu osta.
7. Kallis sõbranna fotograaf K, palun halasta mulle ja saada üks pildikegi, et ma saaks Türilkäigust postituse teha.
8. Meid pandi lasteaiakoosolekul maalima!
9. Otsustasin siiski täisõppelaenu võtta ja endale fotokaamera osta, aitab naljast.
10. Uskumatu, kui palju põnevaid asju tuleb välja voodi alt, kuhu pole aasta aega vaadatud.
11. Nädalavahetus tuleb mõnusalt pöörane.
12. Sõber Grindi bänd sai HRLi võistlusel poolfinaali, edu!
13. Mulle meeldivad vanaemad, kes omast vabast tahtest lapselapsed enda juurde võtavad, et ma saaks rahus tegutseda.
14. Õide puhkenud kirsipuud on metsikult ilusad.
15. Ma keeldusin oma arvuti hingehäda põhjuse otsimisest meelega, teate kui hea on veeta paar päeva arvutivabalt.

Lisa kommentaar

